اجتماعی

روشهای درآمدزایی با سفره هفت سین

درآمدزایی با سفره هفت سین چند سالی است رواج یافته است. در گذشته چیدن سفره هفت سین پیچیدگی خاصی نداشت و زنان در همان ظروف همیشگی خانه سفره ساده‌ای برای نوروز تدارک می‌دیدند. اما گسترش شبکه‌های اجتماعی و به اشتراک گذاشتن تصاویر نوروز موجب شده این سالها زنان از ماه‌ها قبل در تدارک چیدن سفره هفت سین باشند. حالا دیگر چندان اهمیتی ندارد که این هفت سین هنر بانوی خانه باشد. مهم این است که هفت سینی خاص و خیره کننده برای نمایش در صفحه اجتماعی خود تدارک دیده باشد. به تناسب این شرایط، میزان درآمدزایی با سفره هفت سین آنقدر قابل توجه است که بسیاری از افراد به آن روی آوردند.

درآمدزایی با هفت سین از طریق آموزش
درآمدزایی با هفت سین از طریق آموزش

 

درآمدزایی با سفره هفت سین از طریق آموزش

اصولاً یکی از روشهای کسب درآمد از شبکه‌های اجتماعی انتشار محتوای آموزشی است. فیلم‌های آموزشی هنری و یا (do it yourself)DIY در این زمینه علاقه‌مندان زیادی دارند. یک روش برای کسب درآمد از این طریق، ساخت صفحه‌ای مملو از این فیلم‌های آموزشی و کسب درآمد از طریق تبلیغات در صفحه است. روش دیگر این است که در تمام سال محتوای رایگان به نمایش بگذارید و در مواقع خاصی مانند عید نوروز فیلم یک آموزش اختصاصی را به فروش برسانید. بدیهی است چنین فیلمی باید آموزش یک کار خاص و متفاوت باشد و فیلم رایگان آن در اینترنت موجود نباشد. در مورد آموزش سفره هفت سین باید ایده یا طرحی جدید و ابتکاری داشته باشید و از تمام مراحل ساخت آن فیلم تهیه کنید. نکته مهم این است که در درآمدزایی با سفره هفت سین از طریق آموزش باید محتوای شما حداقل دو ماه قبل از نوروز آماده باشد. چون بخشی از مخاطبین این فیلم‌ها کسانی هستند که به قصد فروش هفت سین حاضرند محتوای آموزشی شما را خریداری کنند. پس باید زمان کافی برای آماده‌سازی و فروش داشته باشند.

درآمدزایی با سفره هفت سین از طریق فروش مستقیم

دو گروه افراد می‌توانند از طریق فروش سفره هفت سین درآمد کسب کنند. گروه اول کسانی هستند که در کارهای هنری مهارت دارند. آنها به راحتی می‌توانند با کپی کردن ایده دیگران یا اجرای ایده ابتکاری خود برای فروش لوازم هفت سین اقدام کنند. نکته مهم در فروش هفت سین در این است که باید یک مزیت رقابتی در کار خود داشته باشید. منظور از مزیت رقابتی، امتیاز شما نسبت به دیگر رقبا است که در این عرصه بسیار زیاد هستند. به عنوان مثال طرح ابتکاری که تاکنون ارائه نشده یک مزیت رقابتی است. اما قیمت محصولات هم می‌تواند به عنوان مزیت رقابتی مطرح شود. به عنوان مثال اگر شما بتوانید یک سفره هفت سین ارزان و زیبا عرضه کنید مشتریان خاص خود را خواهید داشت. به همین ترتیب هفت سین لاکچری، هفت سین کودکانه، هفت سین سنتی و هفت سین مذهبی هرکدام مخاطبین خاص خود را دارند.

گروه دوم کسانی هستند که واسطه فروش هستند. آنها بهترین محصولات موجود در بازار را انتخاب کرده و در صفحه خود به فروش می‌رسانند.

درآمدزایی با هفت سین از طریق فروش لوازم
درآمدزایی با هفت سین از طریق فروش لوازم

درآمدزایی از سفره هفت سین از طریق فروش لوازم هفت سین

در دنیای پر از رقابت شبکه‌های اجتماعی، چیدن سفره هفت سین توسط خود افراد هم اهمیت خاص خود را دارد. اما در دنیای امروز و برای تهیه عکس و فیلم‌های متعدد سیب و سیر تازه چندان محبوبیت ندارند. در واقع هفت سین امروزی تنها نمادی برای نمایش یک دکوراسیون تازه است. به همین دلیل یکی از روش‌های درآمدزایی از سفره هفت سین، فروش لوازم هفت سین است. تمامی لوازم هفت سین در ابعاد مختلف در بازار به طور عمده به فروش می‌رسند. بنابراین خرید این لوازم به صورت عمده و فروش به صورت جزئی نیز درآمد بسیار خوبی دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=80924
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن