گیلان

رفع مشکلات زیربنایی رشت، نیازمند اعتبارات ویژه 

شهردار رشت، خواستار تامین اعتبارات لازم برای پروژه‌های مدیریت پسماندها از جمله زباله‌سوز، تصفیه‌خانه، توسعه کارخانه کود آلی و رفع آلودگی‌های رودخانه‌های رشت و همچنین تامین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و همکاری لازم برای حل تخصیص اعتبار بند واو تبصره پنج قانون بودجه شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، سید محمد احمدی در نشست مدیران ارشد گیلان با دکتر محمدباقر نوبخت-معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از نگاه مثبت و همراهی ایشان به منظور حل مسائل و مشکلات شهر رشت، بیان کرد: مشکلات این کلانشهر در طول سال‌های گذشته روی هم انباشته شده و حال نیازمند این است با تخصیص اعتبارات ویژه، خونی تازه در رگهای این شهر برای اجرای پروژه های مختلف دمیده شود.

در ادامه این نشست، دکتر نوبخت-رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز با استقبال از هیات گیلانی تاکید کرد: نهایت تلاش و همکاری را برای حل مسائل اساسی کلانشهر رشت به عمل خواهد آورد.

روی، ساخت زباله‌سوز را برای این کلانشهر موثر، مفید و ضروری دانست و بر انجام پیگیری‌های لازم برای سرعت بخشیدن به این پروژه تاکید کرد.

همچنین موضوع رفع آلودگی از رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت، مورد تاکید قرار گرفت و همه حاضران بر لزوم پروژه های اصلاحی در این زمینه تاکید کردند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=54048
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن