اقتصادی

رشد ۷درصدی پروازهای عبوری از آسمان ایران

بررسی آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران حاکی از آن است که پروازهای عبوری از آسمان کشور طی مهرماه سال جاری ۶.۹۲ درصد افزایش یافته است.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از تسنیم، بر اساس آمار منتشر شده شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی  ایران طی مهر ماه سال جاری تعداد پروازهای عبوری از آسمان کشور   11 هزار و 94 مورد بوده است که نسبت به ماه پیش از آن با 6.92 درصد افزایش همراه بوده است.

طی شهریور ماه سال جاری 10 هزار و 376 پرواز از آسمان ایران عبور کرده بودند. در مهر ماه سال گذشته 23 هزار و 65 پرواز از آسمان کشورمان استفاده کرده بودند که مقایسه این عدد با پروازهای مهر ماه حاکی از رشد منفی 52 درصدی در اولین ماه پاییز 99 می باشد.

بر اساس این گزارش، پروازهای عبوری از آسمان کشور طی ماه‌های فروردین، اردبیهشت، خرداد، تیر، مرداد و شهریور به ترتیب در مقایسه با ماه‌های مشابه سال گذشته 85 درصد، 85، 80، 71، 65 و 56 درصد کاهش داشته است.

آمار شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران نشان می‌دهد که روند افزایش پروازهای عبوری در حال بهبود می باشد. طی فروردین‌ماه سال جاری پروازهای عبوری از 5 هزار و 162 پرواز با رشد حدود 115 درصدی به 11 هزار و 94 پرواز در مهرماه رسیده است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=56564
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن