بانک-بیمه-بورس

رشد ۵۵۵ واحدی شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز

شاخص کل بازار سرمایه که روز گذشته ۰.۲۷ درصد افزایش یافته بود، امروز نیز پس از گذشت ۱۰ دقیقه از شروع بازار ۰.۰۳ درصد رشد کرده است.

به گزارش تفاهم آنلاین ، شاخص کل بازار سرمایه امروز (چهار شنبه ۳۱ مرداد) با گذشت ۱۰ دقیقه از شروع معاملات ۵۵۵ واحد معادل ۰.۰۳ درصد رشد کرد و در کانال دو میلیون و ۳۳ هزار واحدی ایستاد.شاخص کل هم وزن نیز ۰.۰۱ درصد رشد کرد و در کانال ۶۳۸ هزار واحدی قرار گرفته است.شاخص کل فرابورس ۰.۰۱ درصد کاهش یافته و در کانال ۲۰ هزار و ۷۹۲ واحدی ایستاده است.

تا کنون در معاملات امروز بیشترین حجم معاملات به گروه حمل و نقل تعلق دارد.دومین رشد حجم معاملات نیز به گروه محصولات شیمیایی رسید و استقبال از این گروه افزایش یافته است.

لازم به ذکر است که در جلسه فوق‌العاده هیأت عالی به تاریخ ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص حمایت از بازار سرمایه به مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان تصمیم گیری کرد. همچنین هیات عالی بانک مرکزی گزارش شماره ۱۴۰۳/۲۸۷۴۱ را مصوب کرد که بر اساس آن، تملک واحد سرمایه‌گذاری «صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه بازار سرمایه» توسط مؤسسات اعتباری بنا به تشخیص رئیس کل بانک مرکزی، به مدت حداکثر دو سال در مصادیق سرمایه‌گذاری غیربانکی مندرج در «دستورالعمل سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار» لحاظ نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا