صنعت-معدن-تجارت

رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای درنشست کمیته راهبری حمل و نقل جاده ای مسافربری ، رسیدگی ویژه به تخلفات شرکت های حمل و نقل مسافربری درصدور صورت وضعیت های صوری را دراولویت برنامه های این نشست اعلام کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین ، حمیدرضا شهرکی ثانوی معاون حمل و نقل این سازمان اظهارداشت :هدف از برگزاری این نشست ها با حضور تشکل های صنفی ، ایجادهم افزایی دراجرای برنامه ها و ارایه راه کارهای مناسب دررفع مشکلات موجود است و موضوع رسیدگی به صورت وضعیت های صوری به دفعات مطرح شده و به استان ها تأکیدشده است .

وی افزود : مدیران شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل و متولیان و مسئولین دراین راستا تکلیف قانونی دارند و درصدور صورت وضعیت مسئولیت داشته و می بایست طبق ضوابط عمل کنند.

شهرکی با تأکیدبر کنترل تردد ناوگان جاده ای ازطریق سامانه هوشمند داپ ، افزود :مدیران و کارشناسان مسئول دراین حوزه در تمام استان ها ازطریق دسترسی به این سامانه می توانند صورت وضعیت های صادرشده را کنترل کنند و در صورت بروز تخلف و صدور صورت وضعیت های صوری به تخلفات شرکت ها سریع و قاطع رسیدگی شود.

معاون حمل و نقل این سازمان خاطرنشان کرد : مدیران استان ها و تشکل های صنفی با تعامل بیشتر و برگزاری جلسات مستمر به مشکلات بخش رسیدگی کنند و جلسات کارگروه ارتقای سطح خدمات با محوریت تشکل های صنفی برگزار و صورت جلسات تا زمان حصول نتیجه پیگیری شود .

گفتنی است دراین نشست ، رؤسای کانون انجمن های صنفی شرکت ها و رانندگان حمل و نقل مسافربری ، اتحادیه شرکت های تعاونی مسافربری و مدیران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان های سراسرکشور به صورت ویدیو کنفرانسی حضورداشتند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=103822
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن