مناطق آزاد-گردشگری

راه‌اندازی پویش مردمی “سپاس” در کیش

مدیر روابط عمومی و امور بین‌‎الملل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: برای قدردانی از مدافعان سلامت پویش مردمی "سپاس" در کیش راه‌اندازی شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، سیدعلیرضا علوی رضوی-مدیر روابط عمومی و امور بین‌‎الملل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به تلاش ده ماهه مدافعان سلامت برای مقابله و مهار کرونا در سراسر کشور گفت: امسال سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار مقارن با آیین سنتی شب یلدا است و کادر درمان در این مناسبت‌ها دور از خانواده و در حال خدمت در مراکز درمانی هستند.

وی گفت: با نزدیکی آیین سنتی شب یلدا، هموطنان فهیمی که نگران بودند تا عدم رعایت ضوابط بهداشتی و اجتناب از دورهمی‌های خانوادگی موجب بروز موج جدیدی از ابتلا به کرونا در کشور شود، پویش سپاس را ایجاد کردند تا ضمن تجلیل از زحمات پرستاران، پزشکان و همه دست‌اندرکاران سلامت جامعه، خواستار توجه جدی هموطنان به رعایت دستورات بهداشتی شوند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌‎الملل سازمان منطقه آزاد کیش، راه‌اندازی این پویش را راهی برای بیان احساسات، قدرشناسی و همدلی مردم با کادر درمان عنوان کرد و گفت: در پویش “سپاس”، مردم زیباترین جمله را در وصف تلاش قابل تحسین پرستاران و کادر درمان و قدردانی از زحمات آن‌ها بیان می‌کنند.

وی با اعلام اینکه جزیره کیش نیز با پیوستن به این پویش، قدردان زحمات مدافعان سلامت خواهد بود، گفت: ساکنان و گردشگران می‌توانند برای قدردانی از پرستاران جملات خود را به صفحه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در شبکه اجتماعی اینستگرام به آدرس kish.ir ارسال کنند.

گفتنی است که روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد کیش برای تقدیر از تلاش مدافعان سلامت، دو پوستر طراحی کرده که به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار رونمایی خواهد شد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57769
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن