علمی و تکنولوژی

راهنمای چاپ انواع نایلون دسته موزی، رکابی و دسته زنبیلی

 

چاپ تبلیغات بر روی نایلون یکی از انواع روش‌های بازاریابی و تبلیغات آفلاین به شمار می‌رود که می‌تواند سود بسیاری برای کسب و کار شما داشته باشد. شما با ارائه خدمات یا محصولات خود به همراه نایلون چاپی اختصاصی، مخاطبان و مشتریان بالقوه را به سمت خود جذب کرده و به بهترین شکل کسب و کار، محصول و برند خود را به افراد معرفی خواهید کرد. انواع مدل‌های نایلون برای چاپ وجود دارند که هر یک می‌توانند کاربردها و ویژگی‌های متفاوتی داشته و برای یک کسب و کار مشخص گزینه مناسب‌تری باشند. جهت آشنایی با انواع مدل‌های نایلون برای چاپ، نحوه طراحی و چاپ تبلیغات بر روی نایلون و یک شرکت معتبر جهت ثبت سفارش چاپ تبلیغات بر روی نایلون، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

چاپ نایلون

آشنایی با انواع مدل‌های نایلون فروشگاهی برای چاپ

نایلون‌های فروشگاهی به طور کلی از نوع دسته‌دار هستند تا مشتریان بتوانند محصولات خریداری شده را به کمک این نایلون‌های دسته‌دار جابجا نمایند. بسیاری از فروشگاه‌ها و کسب و کارها جهت تبلیغ محصولات یا خدمات خود بر روی نایلون‌هایی که در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، به چاپ نایلون اختصاصی روی می‌آورند. طراحی و چاپ بر روی نایلون موجب می‌شود که کسب و کار شما به افراد زیادی معرفی شده و مخاطبان بیشتری را برای شما جذب نماید. این نایلون‌های فروشگاهی دسته‌دار که جهت طراحی و چاپ تبلیغات گزینه مناسبی هستند، بر اساس نوع دسته به 3 نوع تقسیم می‌شوند:

نایلون دسته موزی

نایلون‌های دسته موزی یکی از متداول‌ترین انواع نایلون فروشگاهی محسوب می‌شود که علت این نام‌گذاری، شکل خمیده و مشابه موز دسته‌های آن است. دسته این کیسه در داخل بدنه نایلون قرار دارد، به همین دلیل به آن نایلون دسته سرخود نیز گفته می‌شود. این نوع نایلون فروشگاهی قابلیت چاپ‌پذیری بالایی دارد که موجب می‌شود بتوانید به آسانی انواع نوشته، تصویر و لوگو طراحی شده را با کیفیت عالی بر روی آن چاپ نمایید. از ویژگی‌های این نوع نایلون چاپی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استحکام و مقاومت بالا: استحکام این نوع نایلون دسته‌دار بالا بوده و می‌تواند تا 5 کیلوگرم وزن را تحمل کند، اما به طور کلی برای حمل اقلام سنگین مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

  • امکان حمل آسان: نحوه طراحی دسته این نوع نایلون به گونه‌ای است که می‌توانید به آسانی آن در در دست گرفته و جابجا نمایید.

  • ابزار تبلیغاتی مناسب: به دلیل قابلیت چاپ پذیری بالای این محصول، شما می‌توانید به آسانی لوگو یا طرح مورد نظر خود را بر روی این نایلون چاپ نموده و از آن به عنوان یک روش تبلیغات ارزان استفاده نمایید.

نایلون دسته رکابی

یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک دسته‌دار، نایلون دسته رکابی است که می‌توان آن را در انواع فروشگاه‌ها از جمله مراکز خرید، هایپرمارکت‌ها، بازار و … استفاده نمود. دسته‌های این نایلون مشابه رکابی‌های آقایان است، به همین دلیل به آن نایلون دسته رکابی گفته می‌شود. شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را با انواع روش‌های چاپ بر روی نایلون دسته رکابی چاپ کرده و جهت تبلیغ فروشگاه یا کسب و کار خود، نایلون چاپ شده را در اختیار مخاطبان قرار دهید. از مزایا استفاده از این نایلون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان حمل آسان محصولات مختلف بدون وارد کردن فشار زیاد به فرد حمل کننده آن

  • دارای استقامت بسیار بالا جهت حمل اقلام سنگین

  • هزینه تولید پایین و امکان چاپ نایلون مقرون به صرفه در حجم‌های بالا

  • امکان سفارش نایلون با چاپ و رنگ دلخواه

  • امکان تولید نایلون به شکل سوزنی و آج‌دار

نایلون دسته بندی (دسته زنبیلی)

نایلون‌های دسته بندی را با نام نایلون دسته زنبیلی نیز می‌شناسند که به دلیل داشتن استحکام بالا، می‌توان از آن جهت حمل بارهایی با حجم بیش از 5 کیلوگرم استفاده نمود. بسیاری از فروشگاه‌ها از جمله پوشاک، لوازم آرایش، کیف و کفش و … از این نوع نایلون استفاده می‌کنند. ظاهر شیک و زیبای این نایلون موجب می‌شود که چاپ طرح یا نوشته مورد نظر بر روی آن، ظاهر این نایلون را چندین برابر زیباتر کرده و مخاطبان بیشتری را به فروشگاه شما جذب نمایند.

سفارش چاپ نایلون تبلیغاتی خود را به کجا بسپاریم؟

چاپ نایلون

جهت داشتن یک نایلون تبلیغاتی با کیفیت و زیبا، باید چاپ نایلون خود را به شرکتی بسپارید که تجربه و سابقه درخشانی در این زمینه داشته باشد. با توجه به این موضوع، ما به شما شرکت کارا پلاست را معرفی می‌کنیم که با داشتن چنین سال سابقه در این زمینه، می‌تواند چاپ نایلون تبلیغاتی شما را با بالاترین کیفیت و به بهترین نحو انجام دهد. جهت ثبت سفارش چاپ طرح مورد نظر خود بر روی انواع مدل‌های نایلون در کارا پلاست، تنها کافی است با شماره 09129095137 تماس گرفته و طرح خود را برای ایشان ارسال نمایید.

جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر به وب سایت کاراپلاست به آدرس www.karaplast.ir مراجعه کنید و یا عبارت چاپ نایلون کارا پلاست را در گوگل جستجو کنید.

طراحی و چاپ تبلیغات بر روی نایلون

در صورتی که صاحب یک کسب و کار، فروشگاه، برند و … هستید، بهترین راه جهت تبلیغ این کسب و کار، تهیه نایلون تبلیغاتی است. سرمایه‌گذاری بر روی چاپ نایلون به عنوان یک روش تبلیغاتی، برخلاف سایر روش‌های بازاریابی، نتیجه فوق العاده در درازمدت داشته و موجب معرفی کسب و کار شما به افراد بی‌شماری می‌شود. زمانی که یک مشتری با نایلون اختصاصی شما در معرض دید عموم قرار گیرد، در صورت داشتن طراحی خاص و جذاب، توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب می‌کند. علاوه بر این، با درج آدرس، شماره تلفن و یا هرگونه راه ارتباطی برای مشتریان بر روی نایلون تبلیغاتی، موجب می‌شود افراد بیشتری به محل فروشگاه یا کسب و کار شما مراجعه نمایند. هزینه طراحی و چاپ بر روی نایلون، بسیار مقرون به صرفه‌تر از سایر روش‌های تبلیغات و بازاریابی به شمار می‌رود. به همین دلیل این روش تبلیغات به عنوان یک روش پرسود، اما کم هزینه شناخته می‌شود.

جهت چاپ طرح‌های تبلیغاتی بر روی انواع مدل‌های نایلون، از روش‌های چاپ بسیار متنوعی استفاده می‌شود که هر یک از آن‌ها می‌توانند با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، برای چاپ بر روی یک نوع نایلون مناسب باشند. این روش‌های چاپ شامل موارد زیر هستند:

  • چاپ افست

  • چاپ فلکسو

  • چاپ تامپو

  • چاپ هلیوگراور

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا