صنعت-معدن-تجارت

راهنمای خرید سرخ کن بدون روغن فیلیپس

فیلیپس یک برند محبوب سرخ کن های هوا (هواپز) است و دلیل خوبی هم دارد. هواپز های فیلیپس به دلیل کیفیت، عملکرد و سهولت در استفاده شناخته شده اند.

نکات مهم قبل از خرید سرخ کن فیلیپس

اگر به فکر خرید سرخ کن فیلیپس هستید، چند نکته را باید در نظر داشته باشید:

  • ظرفیت: سرخ کن های بادی فیلیپس دارای ظرفیت های مختلفی هستند که از 3 لیتر تا 7 لیتر متغیر است. ظرفیتی را انتخاب کنید که برای نیازهای شما مناسب است. اگر خانواده کوچکی دارید یا خودتان آشپزی می کنید، یک سرخ کن 3 لیتری کافی است. اگر خانواده پرجمعیتی دارید یا اغلب اوقات تفریح می کنید، سرخ کن بادی 7 لیتری انتخاب بهتری است.
  • ویژگی ها: سرخ کن های فیلیپس دارای ویژگی های مختلفی مانند کنترل های دیجیتال، برنامه های پخت از پیش تعیین شده و تایمر هستند. در هنگام تصمیم گیری در نظر بگیرید که کدام ویژگی برای شما مهم است.
  • قیمت: هواپزهای فیلیپس از حدود 4 تا 13 میلیون قیمت دارند. قبل از شروع خرید، بودجه ی خود را تعیین کنید تا هنگام خرید بتوانید گزینه های مناسب تری را با توجه به بوجه خود خریداری کنید.

محبوب ترین مدل های سرخ کن بدون روغن فیلیپس

سرخ کن فیلیپس 9270: پرفروش ترین مدل سرخ کن فیلیپس در ایران 9270 ایت که از امکانات پیشرفته ای برخوردار است. قیمت حدودی این دستگاه نیز بین 7 الی 8 میلیون تومان است.

Philips Domestic Appliances HD9270_90/essential-airfryer-xl Avance Collection 1400 W, Tritan bowl, 2 water bottles, ProBlend 3D technology : Amazon.co.uk: Computers & Accessories

سرخ کن فیلیپس 9650: این سرخ کن هواپز برتر فیلیپس است. ظرفیت 7 لیتری دارد و دارای امکانات مختلفی از جمله کنترل دیجیتال، برنامه های پخت از پیش تعیین شده و تایمر است. قیمت حدودی این دستگاه چیزی بین 12 الی 13 میلیون تومان است.
سرخ کن فیلیپس 9200: این مقرون به صرفه ترین هواپز فیلیپس است. ظرفیت آن 4 لیتر است و دارای امکانات اولیه ای مانند کنترل دستی دما و تایمر است. قیمت حدودی این دستگاه نیز چیزی بین 4 الی 5 میلیون تومان است.

سرخ کن فیلیپس مدل PHILIPS HD9200 ا PHILIPS Fryer HD9200 - فروشگاه اینترنتی دیان کالا

نکات مهم در استفاده از سرخ کن بادی فیلیپس

  • قبل از پختن، سرخ کن هوا را گرم کنید. این کمک می کند تا مطمئن شوید که غذای شما به طور یکنواخت پخته می شود.
  • سبد سرخ کن هوا را بیش از حد شلوغ نکنید. این کار از پخت یکنواخت غذای شما جلوگیری می کند.
  • قبل از پختن، مقدار کمی روغن به غذا اضافه کنید. این به ترد شدن غذای شما کمک می کند.
  • سبد سرخ کن بادی را در نیمه پخت تکان دهید تا مطمئن شوید که غذای شما به طور یکنواخت پخته می شود.
  • مراقب باشید غذایتان زیاد پخته نشود. سرخ کن های هوا می توانند غذا را به سرعت بپزند، بنابراین مهم است که مرتب غذای خود را چک کنید.

با در نظر گرفتن این نکات، در کمترین زمان ممکن مانند یک حرفه ای با سرخ کن بدون روغن فیلیپس آشپزی کنید. مهم نیست که کدام سرخ کن بادی فیلیپس را انتخاب می کنید، می توانید مطمئن باشید که دستگاهی باکیفیت دریافت می کنید که به شما در طبخ غذاهای خوشمزه و سالم کمک می کند. برای مشاهده مشخصات و لیست قیمت خرید دیگر مدل های سرخ کن بدون روغن فیلیپس می‌توانید به فروشگاه لوازم خانگی هوم زینو مراجعه کنید. کارشناسان فروش هوم زینو جهت رفاه حال مشتریان با ارائه مشاوره رایگان در انتخاب بهترین مدل هواپز فیلیپس به شما کمک می کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98054

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن