گزارش

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین تجلیل از خادمین اربعین: خدمت به زائرین اربعین برگ زرین افتخاری بر تار‌‌ک صنعت بیمه کشور است

مراسم تجلیل از خادمین اربعین با حضور معاون امنیتی وزارت کشور، رئیس کل و اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، مدیران عامل شرکت های بیمه در ساختمان شماره ۲ بیمه مرکزی در حالی برگزار شد که اجرای آن را ذاکر تیموری- مدیر روابط عمومی بیمه البرز برعهده داشت.

به گزارش تفاهم آنلاین ، استادهاشمی- رئیس کل بیمه مرکزی ایران در این مراسم از بیمه اربعین به عنوان یک خدمت بزرگ و افتخار برای صنعت بیمه یاد کرد و گفت: خرسندیم که در کنار همه سازمان‌های خدمتگزار اربعین حسینی، صنعت بیمه نیز توانسته است با ارائه خدمات مطلوب، سهمی در این حرکت بزرگ تمدنی جهان اسلام داشته باشد. خوشبختانه با اقدامات خوب بیمه میهن به عنوان بیمه گر اربعین، صنعت بیمه در این رویداد جهانی سربلند بیرون آمد. رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ۲میلیون ۸۰۰ هزار نفر از زائرین گفت: متاسفانه علی رغم اطلاع‌رسانی‌های انجام شده یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر بدون خرید بیمه نامه عازم این سفر معنوی شدند. وی از همه زائرین اربعین حسینی درخواست نمود با توجه به اینکه صنعت بیمه به دنبال کسب سود در بیمه اربعین نیست، نسبت به تهیه بیمه نامه برای دریافت خدمات مطلوب قبل از سفر اقدام نمایند. استادهاشمی در ادامه از تدوین آیین نامه بیمه اربعین خبر داد و گفت: به منظور ساماندهی بیمه زائرین اربعین و تفکیک وظایف ارگان های مرتبط با بهره مندی از تجربیات بیمه گر اربعین امسال، تدوین آیین نامه بیمه اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

تقدیر از نگاه غیرانتفاعی صنعت بیمه به مراسم اربعین
سردار مجید میراحمدی- معاون امنیتی و انتظامی وزیرکشور در ادامه این مراسم با ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمان زوار اباعبدا… (ع) به تاثیر خدمات بیمه در ایجاد فضای آرامش و اطمینان در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: ارائه خدمات بیمه‌ای اعم از پزشکی و پوشش های متنوع دیگر، لبخند رضایت را بر لب زائران حسینی نشانده است. وی روحیه جهادی بیمه‌گران را مغتنم و ارزشمند توصیف کرد و گفت: رضایت بیش از نود درصد از زائران از خدمات خادمان خود در ستاد اربعین کشور از توفیق دست اندرکاران آن حکایت دارد. رئیس ستاد مرکزی اربعین با تقدیر از نگاه غیرانتفاعی صنعت بیمه و نگاه معنوی بیمه میهن به عنوان بیمه گر اربعین به مقوله پوشش بیمه ای زائران اربعین، خاطرنشان کرد: در مراسم اربعین اخیر حدود دو میلیون و هشتصد هزار زائر با تکیه بر سیاست های تشویقی از پوشش بیمه ای بهره مند شدند. وی از تلاش های دولت برای الزام آوری در حوزه دریافت بیمه نامه سفر اربعین سخن گفت و تاکید کرد: در سال آینده خروج زائران آیین پیاده روی اربعین حسینی منوط به تهیه بیمه نامه خواهد بود.

تجربه بیمه میهن در مراسم اربعین سنگ بنای برنامه‌ریزی های آتی است

سید هادی شیخ الاسلامی- مدیرعامل شرکت بیمه میهن نیز در این مراسم گفت: تجربه گرانسنگ بیمه میهن در مراسم اربعین امسال برکات مادی و معنوی بسیاری برای صنعت بیمه به همراه داشت که می تواند سنگ بنای برنامه ریزی ها در سال های آتی باشد. گفتنی است، در این مراسم، برگزیدگان، لوح تقدیر و هدایای خود را از رئیس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات عامل دریافت کردند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=100985
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن