استان هاخراسان جنوبی

رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی: پیگیری وضعیت خانه کشتی استان در سفر رئیس فدراسیون کشتی

تفاهم آنلاین- رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که شروع شد، خانه کشتی استان بود که یک سال پیش کلنگ آن را زده بودیم اما به دلیل مشکلات مالی این پروژه متوقف شد که آقای دبیر دوباره این کار را شروع کرد.

رضا بهنام- خراسان جنوبی- عباس سروری رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی گفت: علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی کشور برای مجمع سالیانه که هر ساله برگزار می‌شود روز پنج‌شنبه به بیرجند سفر کرد.
وی افزود: رئیس فدراسیون کشتی همچنین دیداری با استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر داشت و در این دیدارها صحبت‌هایی در خصوص ارتقای زیرساخت‌های کشتی شد. همچنین رئیس فدراسیون کشتی دیداری با مربیان کشتی برگزار و وضعیت مربیان استان را پیگیری کرد.
رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی از آغاز پروژه خانه کشتی استان خبر داد و اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی که شروع شد، خانه کشتی استان بود که یک سال پیش کلنگ آن را زده بودیم اما به دلیل مشکلات مالی این پروژه متوقف شد که آقای دبیر دوباره این کار را شروع کرد و با شورای شهر، شهردار و استاندار نیز صحبت شد و ان‌شاءالله به‌زودی شرایط شروع به کار خانه کشتی فراهم خواهد شد.
سروری اظهار کرد: ما در لیگ کشور و لیگ برتر برای اولین بار حضور داشتیم و همچنین حضور در میزبانی جام قهرمانان کشور را برای اولین بار در استان داشتیم و تاکنون 16 میزبانی ملی و بین‌المللی را کسب کردیم.
وی با اشاره به دعوت کشتی‌گیران خراسان جنوبی به تیم ملی، افزود: دو کشتی‌گیر نونهال و چهار بانوی کشتی‌گیر به تیم ملی دعوت شده و مربی کشتی خراسان جنوبی نیز دوبار برای حضور در تیم ملی انتخاب شد.
رئیس هیئت کشتی خراسان جنوبی ادامه داد: تمرینات کشتی‌گیران در زمان کرونا به صورت جدی انجام نشد و کشتی‌گیران تمرینات انفرادی را زیر نظر مربیانشان انجام می‌دهند و مربیان از فضای مجازی آن‌ها را کنترل می‌کنند؛ به کشتی‌گیرانی که عضو تیم استان هستند برنامه‌های تمرینی توسط سرمربی تیم استان داده شده است و تمرینات خودشان را به صورت انفرادی دارند.
سروری از ارتباط موثر با فدراسیون کشتی خبر داد و بیان کرد: منتظر هستیم که دهم مهر اتحادیه جهانی کشتی اعلام نظر کند و بعد اگر مجوز به ما بدهند ما تمرینات خود را شروع خواهیم کرد؛ ما در حال حاضر دو کرسی در فدراسیون داریم، عضو کمیته امور استان‌ها و رئیس کمیته فرهنگی سازمان لیگ هستیم.
وی با بیان این‌که رئیس فدراسیون کشتی تا پایان سال یک‌بار دیگر به خراسان جنوبی سفر خواهد کرد، افزود: رئیس فدراسیون کشتی برای پیگیری وضعیت خانه کشتی خواهد آمد و اگر تا پایان سال یک بار دیگر به استان بیاید، خراسان جنوبی سه نوبت میزبان رئیس فدراسیون کشتی خواهد بود که این موضوع بسیار حائز اهمیت است که با توجه به این‌که حتی برای مجمع انتخابات هیئت کشتی استان‌هایی که مهد کشتی هستند، حضور نداشت و با توجه به ارتباطی که استان ما با وی داشت، یک بار برای قهرمانی کشور و یک بار برای مجمع سالیانه به استان ما سفر کرد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=46571

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن