استان هاانرژی

دیدار مسئولان شرکت توزیع برق با آیت الله فلاحتی

به گزارش تفاهم آنلاین؛نماینده ولی فقیه درگیلان در دیدار مسئولان شرکت توزیع برق استان با استناد به آیات و روایت دین اسلام مبنی بر پرهیز از اسراف و استفاده درست از نعمت های الهی  ، خطاب به مسئولان شرکت توزیع برق  استان گفت : برای پرهیز از اسراف  و استفاده  بهینه و درست  از انرژِی برق، اسراف کنندگان  برق  جریمه شوند.
  • آیت ا..  رسول فلاحتی با اشاره به نزدیک شدن فصل تابستان و ضرورت استفاده از وسایل سرمایشی از همه مشترکان خواست مدیریت و صرفه جویی درمصرف برق را جدی بگیرند.
    وی در ادامه با قدردانی از مسئولان و کارکنان شرکت توزیع برق گیلان بر ضرورت پیگیری بیشتر آنان برای رفع آسیب ها تاکید کرد و گفت : باید مشکلات صنعت برق استان  به گوش مسئولان بالا دست برسد تا در بحران ها مثل بارش برف پارسال دچار مشکل  نشوییم.
  • نماینده ولی فقیه در گیلان خاطر نشان کرد : برای ارائه خدمات بهتر به مشترکان به ویژه  مشترکان روستایی و مناطق محروم نظارت بر توزیع برق جدی و مستمر باشد.
    آیت ا..  رسول فلاحتی تاکید کرد : مسئولان برای استفاده بهینه از برق از ظرفیت استادان و دانشجویان  برای آموزش  مشترکان استفاده کنند.محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان هم با بیان اینکه گیلان یک میلیون و ۴۷۰ هزار مشترک دارد از مشترکان خواست ضمن رعایت الگوی مصرف بهینه در اسرع وقت بهای برق مصرفی شان را پرداخت کنند
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=26948
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن