بانک-بیمه-بورس

دیدار مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز بیمه با جمعی از کارکنان و نمایندگان

دیدار مدیرعامل بیمه کوثر به مناسبت روز بیمه با جمعی از کارکنان و نمایندگان : تبریک 13 آذر ماه روز بیمه

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر هم‌‌زمان با روز بیمه با جمعی از کارکنان و نمایندگان دیدار و گفت‌‌و‌گو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، مديرعامل بيمه كوثر در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک این روز به فعالان و تلاشگران صنعت بيمه، تصريح كرد: خداوند را شاکرم که توفیق خدمتگزاری به مردم کشور عزیزمان در این عرصه را نصیب ما كرده است. اكنون وظيفه ماست كه بی‌هیچ منتي و در نهايت تكريم، خدمات مطلوب و به موقع بیمه‌ای را به مردم شریف این مرز و بوم ارائه دهيم و با همراهی آنان در زمان وقوع حوادث طبيعي و غيرطبيعي پيام‌آور آرامش و امنيت براي هم‌وطنان‌مان باشيم.

ابوالفضل آقادادی خاطرنشان کرد: امید است با راهبری نهاد ناظر و بهره‌مندی از سیاست‌های ارزش‌آفرین مدیران، نوآوری، خلاقیت و هم‌افزایی كاركنان و شبكه فروش خانواده بزرگ صنعت بيمه و همچنین استفاده از فن‌آوري‌هاي نوين و هوشمندسازي، زمینه‌های سرعت‌بخشی حركت چرخ‌دهنده‌هاي صنعت پشتیبان‌، آرامش‌بخش و اطمینان‌آفرین بيمه و در نهایت ايجاد توسعه اقتصادي و رفاه اجتماعي مردم فراهم شود.

وی افزود: شركت بيمه كوثر با بهره‌گيري از تدبیر، تعهد، همدلي، هماهنگي و تقويت كارتيمي ميان سرمايه‌هاي انساني اعم از مدیران توانمند، كاركنان ارزشمند و نمایندگان پرتلاش و نيز فرهیختگی سهام‌داران توانست با افزايش سودآوري و هوشمندسازي عمليات بيمه‌گري و اکنون با نوید پرداخت خسارت برخط، رضايت ذي‌نفعان را بيش از پيش فراهم كند.

مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه هم‌افزايي و تبادل دانش و تجربه ميان كاركنان ستاد و صف و نیز اعضاي شبكه فروش دو هدف اصلی شرکت، رضایت مشتریان و سودآوری را محقق مي‌كند و همچنين موجب تسريع در اجراي برنامه‌ها و بهبود نقشه راه معاونت‌ها و مدیریت‌هاي ستاد و صف مي‌شود، گفت: جلسه‌هاي هم‌انديشي بايد با محوريت‌هاي مشتری‌مداری و اعتمادسازی، توانمندسازی کارکنان و شبکه فروش و نیز شفافیت و انضباط مالی به طور مستمر و به صورت برخط برگزار شود.

ابوالفضل آقادادی افزايش ارائه خدمات برخط را يكي از عوامل موثر در افزايش رضايت ذي‌نفعان برشمرد و بيان كرد: سامانه «بيمه كوثر من» با همدلي و همكاري اعضاي خانواده بيمه كوثر راه‌اندازي و عملياتي شد و با تكميل اين سامانه خدمات بيمه‌اي در بخش‌هاي صدور و خسارت بدون محدوديت زماني و مكاني به اقشار مختلف ارائه مي‌شود.

وی رعایت اصول اخلاقی و داشتن ویژگی‌های حرفه‌ای را برای نيروهاي انساني مهم دانست و افزود: این ویژگی‌هاي حرفه‌اي مي‌تواند شامل توکل، تخصص، تعهد، تعلق، تداوم، تحول و تکامل باشد.

مدیرعامل بیمه کوثر در پایان با تاکید بر پایبندی یکایک کارکنان شرکت به شعار «خیر کثیر» گفت: از کارکنان شرکت ما با فرهنگ خاص «کوثری» انتظار می‌رود در انجام کارهای مختلف و تعامل با همه ذی‌نفعان، اعم از بیمه‌گذاران، بیمه‌شدگان، زیان‌دیدگان، نمایندگان، کارگزاران و حتی سهام‌داران، به نحوی عمل کنند که مخاطبان ما از هر قشری، طعم خدمت خوب و شایسته را بچشند و کرامتشان حفظ شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=89389

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن