اقتصادیبانک-بیمه-بورس

دکتر جمشید محمدی مدیرکل بیمه سلامت استان گیلان شد

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان گیلان دراین آیین دکتر شاهرخ رامزی معاون برنامه ریزی ،مدیریت وتوسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران طی سخنانی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تأکید بر لزوم بهره برداری از فرصت های پدیدآمده در این ماه گفت: در این ماه که صیام خداست قطعاً برای نیل به این قرب الهی نیازمندوسیله می باشیم و بهترین وسیله برای تحقق این مهم، خدمت به مردم است.

وی آنگاه با اشاره به مسایل روز ومبارزه با کووید۱۹و تلاشهای مدافعان سلامت افزود:باتوجه به همه مشکلاتی که دولت ونظام جمهوری اسلامی با دشمنی های علنی وپنهان استکبار جهانی داشت با تلاشها واقدامات،و همکاریهای لارم بدهیهای معوقه گذشته سازمان بیمه سلامت پرداخت شد ودر شرایط حاضر زمان بدهی معوقه به چهار ماه تقلیل پیدا کرد..

دکتر رامزی در بخشی دیگر از سخنان خود تلاشهای ایثارگرانه مدافعان سلامت را ستودنی خواند وگفت : از همه کادر فعال درحوزه سلامت پزشکان وپرستاران در این شرایط حساس که با ایثار جان به صورت شبانه روزی وخستگی نا پذیر به مردم کمک می کنند ، باید قدر دانی کرد.

این گزارش حاکی است درادامه این آیین از زحمات دکتر اکبری مدیر کل سابق تقدیر شد ودکتر جمشید محمدی به عنوان مدیر کل جدید اداره کل بیمه سلامت استان گیلان معرفی شدند.

گفتنی است: در این آیین معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری گیلان وجمعی از مدیران کل دستگاههای اجرایی استان ودیگر مسئولان حضور داشتند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=22378
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن