گزارش

دوره فشرده مکالمه انگلیسی | در کوتاهترین زمان در مکالمه پیشرفت کنید!

اگر شما قصد داشته باشید که زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرید؛ باید به طور مجزا و اختصاصی برای هر یک از 4 مهارت اصلی زمان بگذارید. یکی از این مهارت‌ها، مهارت اسپکینگ یا مکالمه انگلیسی است که تقویت هرچه بیشتر این مهارت تاثیر مستقیمی ‌بر ارتقای سایرین نیز دارد.
یکی از نیاز‌های اصلی که برای هر زبان آموزی حس ‌می‌شود، نیاز به حرف زدن به زبان انگلیسی و برقراری ارتباط با افراد دیگر است، تا بتوانند زبان انگلیسی را سریع‌تر بیاموزند. یکی از روش‌هایی که به منظور آموزش مکالمه انگلیسی کاربرد دارد شرکت در دوره فشرده مکالمه انگلیسی است. در ادامه به بررسی هرچه بیشتر این دوره‌ها و ویژگی آن‌ها ‌می‌پردازیم.

با دوره فشرده مکالمه انگلیسی اختصاصی مکالمه یاد بگیرید!

تمرکز هر چه بیشتر بر روی یک موضوع و زمان گذاشتن زیاد ‌می‌تواند راهی باشد که سرعت ارتقای آن مهارت را به شدت افزایش دهد. شما با شرکت در دوره فشرده مکالمه انگلیسی نیز ‌می‌توانید به طور اختصاصی آموزش‌های مربوط به این مهارت را بیاموزید و همچنین زمان زیادی را صرف مرور مطالب کلاسی بکنید.
وقتی که شما در کلاس‌های عادی زبان انگلیسی شرکت ‌می‌کنید؛ مقداری از تایم کلاسی و زمان تمرین شما بین مهارت‌های مختلف تقسیم ‌می‌شود و در واقع مقدار زمانی که در این حالت شما برای تمرین مکالمه انگلیسی ‌می‌گذارید یک چهارم حالتی است که در دوره فشرده مکالمه انگلیسی شرکت ‌می‌کنید.

  مکالمه راهی برای تقویت سایر مهارت‌ها

شما با شرکت در این دوره‌های آموزشی در واقع با یک تیر ‌می‌توانید چند نشان بزنید. این را به یاد داشته باشید که مکالمه زبان انگلیسی دو طرفه است؛ یعنی همان طور که شما به این زبان صحبت ‌می‌کنید به این منظور که بتوانید مکالمه را ادامه دهید باید به حرف‌های طرف مقابل به دقت گوش دهید و متوجه حرف‌های او بشوید و در ادامه پاسخ سخنان او را بدهید؛ بنابراین شما نیاز به آموزش ترجمه انگلیسی هم دارید.
این مورد به روشنی گواه بر این مسئله دارد که با شرکت در دوره فشرده مکالمه انگلیسی، نه تنها مهارت مکالمه بلکه مهارت گوش دادن نیز در شما تا حد زیادی تقویت ‌می‌شود.

آموزش سریع مکالمه

همان طور که اشاره شد، مکالمه یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی است. در ادامه به روش‌های آموزش سریع مکالمه و دلایل اهمیت آن ‌می‌پردازیم:

•    برقراری ارتباط

در هنگام سفر یا مهاجرت به کشور‌های خارجی از بین 4 مهارت موجود، اولین مهارتی که برای شما کاربرد دارد و مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد؛ مکالمه و آموزش ترجمه انگلیسی است. برای این‌که بتوانید با مردم آن کشور ارتباط برقرار کنید و با فرهنگ و آداب و رسوم آن آشنا شوید؛ نیاز به دانش مکالمه زبان انگلیسی دارید.

•    شرکت در آزمون‌های پذیرش

اگر شما قصد مهاجرت تحصیلی داشته باشید؛ یکی از مواردی که نیاز است به همراه مشخصات خود ارائه کنید مدرک زبان از آزمون‌های معتبر است. در صورتی که مدارک شما مورد قبول بود و هم‌چنین سایر شرایط لازم را نیز داشتید؛ مرحله اول پذیرش شما انجام ‌می‌شود.
در ادامه به منظور این‌که صحت گفته‌های شما تایید شود و به نوعی شناخت اولیه بین شما و اساتید ایجاد شود؛ یک مصاحبه باید داشته باشید. یادگیری سریع مکالمه و شرکت در دوره فشرده مکالمه انگلیسی نیز در اینجا به کمک شما ‌می‌آید و ‌می‌توانید به راحتی این مصاحبه را پشت سر بگذارید.
در صورتی که شما در مکالمه ضعف داشته باشید ممکن است نتوانید به درستی توانایی‌های خود را بیان کنید و استرس شما نیز در حین مصاحبه بالا ‌می‌رود. در صورتی که شما نتوانید اعتماد اساتید را در این مصاحبه و گفت و گو جلب کنید حتی ممکن است پذیرش و قبولی شما نیز کلا از بین برود؛ به همین دلیل به منظور موفقیت در این جلسه تقویت مکالمه نسبت به سایر مهارت‌ها توصیه ‌می‌شود.

•    موفقیت در اخذ ویزا

وقتی که شما به منظور مهاجرت تحصیلی یا  کاری قصد داشته باشید که به کشور دیگر سفر کنید، یکی از مراحل اخذ ویزا به این صورت است که به سفارت کشور مورد نظر مراجعه کنید و هدف خود را از سفر شرح دهید. در صورتی که بتوانید با زبان آن کشور به توضیح دلایل خود بپردازید، این باعث ‌می‌شود شانس شما در اخذ ویزا بالاتر برود.

دوره فشرده مکالمه زبان انگیسی

مکالمه انگلیسی حرفه‌ای، با دوره فشرده مکالمه انگلیسی سفیر

در ابتدا باید این موضوع را به یاد داشته باشید که یادگیری مکالمه زبان انگلیسی زمان‌بر است و تنها با 2 الی 3 ماه، شما نمی توانید به نتیجه‌ای مطلوب دست یابید؛ به همین دلیل، سفیر گفتمان دوره فشرده انگلیسی به مدت یک سال را برگزار می‌کند.
همان‌طور که اشاره شد یادگیری سریع و شرکت در دوره فشرده مکالمه انگلیسی یکی از اهدافی است که افراد زیادی در صدد دستیابی به آن هستند و حتی برای رسیدن به آن هزینه و زمان زیادی را صرف ‌می‌کنند ولی در نهایت نتیجه ای که حاصل ‌می‌شود مورد تایید خود این افراد نیست.
با توجه به اهمیت این مهارت، موسسه سفیر گفتمان برگزاری دروه فشرده مکالمه انگلیسی را آغاز کرد که هدف از تشکیل این دوره‌های آموزشی تمرکز بر روی ارتقا مهارت مکالمه و گوش دادن است.در این دوره از پرداختن طولانی مدت به گرامر‌های طولانی و یا خواندن متون و نوشتن مقاله و انشا خبری نیست و افراد صرفا مهارت حرف زدن و فهمیدن متقابل سخنان را در خود تقویت ‌می‌کنند. با توجه به این‌که تمرکز دروه بر روی ارتقای این دو مهارت است و تما‌می ‌منابع نیز بر همین اساس سازماندهی شده‌اند؛ امکان این برای شما وجود دارد که در مدت زمان کوتاهی و با شرکت در دوره فشرده مکالمه زبان انگلیسی، به پیشرفت بالایی دست یابید.
شما ‌می‌توانید برای کسب اطلاعات هرچه بیشتر در مورد کلاس آنلاین زبان انگلیسی به وب سایت موسسه سفیر گفتمان مراجعه کنید. در صورتی که سوالی در مورد نحوه برگزاری کلاس آنلاین زبان انگلیسی و شرایط ثبت نام داشتید؛ با مراجعه حضوری به یکی از شعب در سرتاسر نقاط کشور و یا از بخش تماس با ما موجود در وب سایت، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=89379
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن