گزارش

دوره آموزش لیفت ابرو در کرج

یکی از دوره‌های آموزشی پرطرفدار در آموزشگاه ماهدیس دوره آموزش لیفت ابرو در کرج است.
لیفت ابرو یک روش ساده است که باعث جوان تر به نظر رسیدن چهره می‌ شود. در این روش بافت پیشانی هدف قرار گرفته و خطوط پیشانی و خطوط اخم با سفت کردن پوست از بین می روند.
انجام این روش می تواند به شما کمک کند تا جای ابروهایتان را تا جایی که بر روی صورتتان می نشیند کمی تغییر دهید و با سفت کردن پوست روی پیشانی ،چین و چروک ها را نرم کرده و ابروها را بالاتر ببرید.
از جمله مزایای این روش می‌ توان به بازیابی قوس طبیعی در ابرو، کاهش افتادگی پلک، کاهش ظاهر پنجه کلاغی و از بین بردن پوست اضافی صورت اشاره نمود.
با توجه به اینکه چین و چروک های اطراف ابرو می ‌توانند سن شما را بالا ببرند با انجام این روش می‌توانید ظاهر خود را بسیار جوان تر کنید.
افرادی که مشتاق به یادگیری انجام لیفت ابرو هستند، می توانند در دوره های آموزشی این رشته که در ماهدیس برگزار می‌ شود شرکت نموده و پس از پایان دوره به طور حرفه ای در این زمینه مشغول به کار شوند.

مراحل آموزش لیفت ابرو در آموزشگاه ماهدیس

در طی این دوره هنرجویان زیر نظر مربیان با تجربه و حرفه ای که همه آنها از مربیان فنی و حرفه ای می باشند انواع روش های لیفت کردن ابروها را فرا گرفته و با ابزار و موادی مختلفی که برای این کار استفاده می ‌شود، آشنا می‌شوند.
در ادامه می آموزند که چگونه این مواد که شامل کراتین، فیکس و لیفت می باشند را به صورت اصولی و صحیح بر روی ابروها قرار دهند.
هنرجویان برای انجام این کار می بایست با آناتومی های چهره آشنا شده و برای قرینه ساختن ابروها با یکدیگر و نحوه انتخاب رنگ متناسب با رنگ پوست تحت تعلیم قرار گیرند.
سپس هنرجویان یاد می ‌گیرند که چگونه به ابروها حالت داده و با این روش و بالا بردن ابروها باعث پنهان شدن چین و چروک ها شوند.
هنرجویان پس از یاد گرفتن نحوه قرار دادن مواد بر روی ابروها یاد می گیرند که چگونه آنها را شستشو داده و از روی ابرو پاک کنند.
در انتهای دوره آموزشی هنرجویان زیر نظر مربیان ، لیفت کردن ابرو بر روی صورت مدل را انجام می دهند تا ایرادات آنها گرفته شده و بر این امر تسلط و مهارت کافی را پیدا کنند.

دوره آموزش لیفت ابرو در کرج

سرفصل های دوره آموزش لیفت ابرو در آموزشگاه ماهدیس چیست؟

– آشنایی با انواع روش های مورد استفاده در لیفت و لمینت ابرو
– طریقه پرپشت کردن ابروها
– چگونگی گذاشتن مواد به صورت اصولی و صحیح بر روی ابروها
– نحوه حالت دادن به ابروها
– شستشو و پاک کردن مواد از روی ابروها به صورت صحیح
– آشنایی با مراقبت هایی که پس از لیفت ابرو باید انجام شود.
– آشنایی با انواع روش هایی که برای بوتاکس کردن ابرو استفاده می ‌شود.

ابزار و مواد مورد نیاز برای آموزش و انجام لیفت ابرو و شامل چیست؟

دوره آموزش لیفت ابرو در کرج ،  از آن جهت که نیاز به ابزار خاصی ندارد ارزان تر از سایر رشته ها است. در این رشته آموزشی هنرجو تنها باید با موادی که برای انجام این روش مورد استفاده قرار می گیرد آشنا شود و بتواند کار با آنها را فرا گیرد.

دوره آموزش لیفت و لمینت ابرو در آموزشگاه ماهدیس با چه تعداد هنرجو برگزار می شود؟

این دوره در آموزشگاه ماهدیس به سه صورت خصوصی که متشکل از یک تا سه هنرجو بوده ، نیمه خصوصی با ۳ تا ۸ هنرجو و گروهی که متشکل از ۸ تا ۱۵ هنرجو است، برگزار می شود.
آموزشگاه همچنین برای هنرجویان شاغل و افرادی که با کمبود وقت مواجه هستند این امکان را به وجود آورده تا بتوانند در روزهای تعطیل آخر هفته یا بعد از ظهرها در این دوره ها شرکت کنند.

مهارت های کسب شده پس از دوره آموزش لیفت ابرو چیست؟

پس از پایان دوره آموزش لیفت ابرو در آموزشگاه ماهدیس هنرجویان به دلیل آنکه زیر نظر مربیان لیفت ابرو بر روی مدل را انجام داده و ایرادات آنها توسط مربیان گرفته می شود بر این امر تسلط و مهارت کافی پیدا می ‌کنند.
با توجه به اینکه لیفت ابرو یکی از روش های جدیدی است که در زمینه زیبایی بخشی به صورت استفاده می شود افراد زیادی تمایل به انجام آن و امتحان این روش بر روی صورت خود دارند.، بنابراین در صورتی که این رشته را گذرانده و موفق به کسب مدرک از فنی و حرفه ای شوید این روش یکی از شاخه های پر درآمد آرایشی بوده و با فعالیت در این رشته می توانید از درآمد بالایی برخوردار شوید.
برای اطلاع از شرایط و هزینه دوره ، با آموزشگاه ماهدیس تماس بگیرید .
۰۹۱۲۸۶۳۲۳۲۵
www.mahdisbeauty.ir

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=91486
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن