اقتصادی

دلیل اختلال برنامه‌های اندرویدی چیست؟

روز گذشته بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی از نقص فنی برنامه‌های پرکاربرد نصب شده بر روی تلفن‌های همراه خود خبر دادند که علت آن بی دقتی گوگل اعلام شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، این کاربران اذعان داشتند که به طور مکرر پیام‌هایی بر روی نمایشگر گوشی‌های اندرویدی آن‌ها به نمایش در می‌آید که نشان‌دهنده از کار افتادن برنامه‌ها یا اپلیکیشن‌های مختلف است.

به گفته کاربران، برنامه‌های یادشده بدون هیچ دلیل خاصی دیگر باز نمی‌شدند یا به طور کامل مختل می‌شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به برنامه‌های بانکداری الکترونیک، جیمیل، گوگل پی و حتی توئیتر، رد ایت، دان دیتکتور و غیره اشاره کرد.

بعد از مدتی گوگل وجود این مشکل را تأیید و به کاربران توصیه کرد برای برطرف شدن مشکل اپلیکیشن‌های اندرویدی به پلی استور این شرکت مراجعه کرده و آخرین به‌روزرسانی یک اپ سیستمی به نام اندروید سیستم وب ویو را پاک کنند.

وظیفه این اپلیکیشن ارائه برخی خدمات جانبی در محیط سایر برنامه‌هاست و بی‌دقتی گوگل در به‌روزرسانی آن موجب شد تا ده‌ها برنامه دیگر نیز به درستی اجرا نشوند. گوگل وعده داده تا یک به‌روزرسانی معتبر و بدون مشکل را برای وب ویو عرضه کند.

منبع: مهر

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=66792
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن