یادداشت

دفاع مقدس و مسئولیت های ما

۳۱ شهریور ماه ، آغاز هفته دفاع مقدس را به همه رزمندگان ، ایثارگران ، خانواده های معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان و ملت بزرگ ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
۱- هفته دفاع مقدس پاسداشت یاد شهدا و ایثارگرانی است که اقتدار امروز ایران اسلامی ، مرهون مجاهدت و از خود گذشتگی آنان و نماد مقاومت و پایداری انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران و گنجینه‌ای ارزشمند و پشتوانه‌ای عظیم در برابر دنیای ظلم و کفر و استکبار جهانی است.
۲- دوران هشت ساله دفاع مقدس به مثابه یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت، هم چون نگینی تابناک، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و مقاومت می درخشد و دفاع مردم ایران در برابر تجاوز همه جانبه دشمنان اسلام، در تاریخ افتخار آفرینی مبارزات حق طلبانه ملت بزرگ ما، ماندگار خواهد بود.
۳- هفته دفاع مقدس ، فرصت مغتنمی است که از همه پیشکسوتان جهاد و شهادت به نحو شایسته ای تقدیر شود و همه نهادها و دستگاه های اجرایی و عمومی، صدا و سیما ، رسانه های مکتوب و پایگاه های خبری و شخصیت های فرهنگی و روحانی به عنوان یک وظیفه میهنی، دینی و اخلاقی ، جریان عظیم مقاومت و شهادت را به جامعه و نسل جوان و جویای حقیقت بشناسانند .
۴- دفاع مقدس ، نماد راستی و دست پاکی ، امر به معروف و نهی از منکر سلحشوران بی ادعایی است که در دفاع از سرزمین و ایمان و حقوق مردم ، تردید نکردند؛ بنابراین، مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی ، زمین خواری، تضییع حقوق مردم ، فقر و فساد و تبعیض، سومدیریت ها، باندبازی ها و … به عنوان آرمان رزمندگان و شهدا ، بایستی مورد توجه همگان قرار گیرد.
۵- به ارواح طیبه شهیدان درود می فرستم و برای کاروانسالار شهیدان انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) علو درجات مسئلت می نمایم و عزت و طول عمر رهبر حکیم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدی خواهانم و امیدوارم که خدای بزرگ توفیق مان دهد بتوانیم راه خونین و صادق شهیدان مان را ادامه دهیم.

*نقی هدایتی

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=76651
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن