تهران

دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) ساماندهی می شوند

 

🔹️معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) در 2 نقطه از مناطق 6 و 11 خبر داد.

🔹️به گزارش تفاهم آنلاین ، نشست ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی، رنجبریان مدیرعامل شرکت شهربان، سید محمد موسوی شهردار منطقه۱۱، مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶، مدیران و مشاورین این حوزه برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

🔹️حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این نشست پس از استماع گزارشاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته جهت ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) گفت: در راستای ساماندهی دستفروشان چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) دو محل جدید در مناطق 6 و 11 برای استقرار دستفروشان محدوه چهارراه و خیابان ولی‌عصر(عج) تعیین و تا پیش از سال جدید این اقدام اجرایی خواهد شد.

🔹️وی در ادامه افزود: طرح ساماندهی دستفروشان و بساط ‌گستران خیابان ولیعصر(عج) در دو جبهه شمالی و جنوبی در مرز مناطق ۶ و ۱۱ از سوی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و با همکاری نیروهای شرکت شهربان، نیروی انتظامی و عوامل اجرایی مستقر در مناطق مذکورعملیاتی می شود.

🔹️نظری در ادامه به جانمایی و آماده سازی بازارچه سرمد در منطقه 11 جهت ساماندهی دستفروشان خیابان ولیعصر(عج) اشاره کرد و گفت: انشالله پس از این هم معشیت و کسب ‌و کار دستفروشان رونق می‌گیرد و هم انضباط شهری در معابر این شریان مرکزی شهر تهران رعایت خواهد شد.

🔹️وی در ادامه اظهار کرد: همچنین محل دیگری نیز به همت منطقه 6 با فاصله 100 متری با چهارراه ولی‌عصر(عج) برای استقرار دستفروشان در پارک دانشجو و تئاتر شهر پیش‌بینی شده است .

🔹️به گفته نظری با همکاری نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و نیروهای شهربان و معبربان با هرگونه سد معبر در این چهارراه برخورد خواهد شد.

🔹️همچنین در جریان این جلسه شهرداران مناطق 6 و 11 و مدیران عامل شرکت ساماندهی و شهربان به ارائه توضیحاتی پیرامون برنامه ها و اقدامات پیش رو پرداختند و بر لزوم تداوم ساماندهی دستفروشان این محدوده تاکید کردند و به بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مطرح در این جلسه پرداختند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=101800
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن