بانک-بیمه-بورس

در مسیر رشد و توسعه پایدار؛تکریم و احترام مشتریان اولویت نخست بیمه کوثر

 

ابوالفضل آقادادی در ششمین همایش تجلیل از سرپرستی ها و نمایندگان برتر بیمه کوثر بر افزایش رضایت مشتریان و اهمیت انسجام و کار تیمی کارکنان و شبکه فروش در رشد و بالندگی شرکت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، مدیرعامل شرکت هدف از برگزاری همزمان همایش تجلیل از نمایندگان برتر و تجلیل از سرپرستی های برتر را ایجاد ادبیات مشترک و اتحاد و انسجام و میثاق در تبیین و اجرای برنامه ها و شاخص ها اعلام‌ نمود.
دکتر آقادادی ضمن تاکید بر تجلیل و تقدیر از سرمایه های انسانی شرکت در نقش همکاران و شبکه فروش بیمه کوثر گفت: عملکرد و دستاوردهای ارزشمند و رشد و اعتلای برند کوثر به فضل الهی و حمایت سهامداران و اعضای هیئت مدیره و با کار جهادی و اتحاد و انسجام و همدلی و همراهی تک تک اعضای تیم همکاران و شبکه فروش حاصل شده که مایه افتخار و غرورآفرین است و باید روز به روز افزایش یابد تا بتوانیم خدمات موثرتر و شایسته تری به مشتریان ارائه کنیم. با افتخار همه ما از جنس ارزشی کوثریم و خدمت صادقانه و تکریم مشتریان، بزرگترین نعمت زندگی کاری ما زیر چتر نام ارزشی کوثر است.
وی تاکید کرد باید از این فرصت خدمت با تلاش جهادی نهایت استفاده را نماییم و همکاران و شبکه فروش در هر سنگر و نقشی که مسئولیت می پذیرند باید آن را به عنوان امانت و فرصتی مغتنم برای خدمتگزاری بدانند. اصل همیشگی و اولویت نخست بیمه کوثر تکریم و احترام مشتریان است.
وی عملکرد سال گذشته را ارزشمند توصیف کرد و ضمن اشاره به فروش بیش از ۸ هزار میلیارد تومانی ، سال ۱۴۰۱ را  درخشان ترین سال شرکت از حیث درآمد سرمایه گذاری نامید که بخش عمده ای از این درآمد سرمایه گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در سه ماهه آخر سال محقق شده است همچنین دکتر آقادادی از اقدامات عملکردی مهم دیگر به افزایش سرمایه شرکت از ۱۶۸۸ به ۲۵۰۰ میلیارد تومان و تبدیل وضعیت نیروها و ساخت و تکمیل ساختمان جدید مرکزی شرکت و رونمایی از نرم افزار کوثر من و ارائه خدمات مناسب و به موقع به بیمه گذاران بالاخص در زلزله خوی اشاره نمود.
مدیرعامل بیمه کوثر ضمن اشاره به اهمیت ارزش ویژه برند بیمه کوثر اظهار داشت: بیمه گری اقتصادی، بازدهی مناسب سرمایه گذاری، بهره وری منابع و نوآوری در خدمات و فرآیندها از محورهای اصلی توجه شرکت در سال ۱۴۰۲ است.
ایشان‌ در پایان با بیان اینکه تکریم کنندگان مشتریان، خودشان هم باید تکریم شوند بر تقویت شبکه فروش تاکید کرد. وی مسئولیت پذیری، اخلاق مداری، حفظ کرامت، رعایت صداقت را به عنوان برخی از ارزش های اخلاقی مدنظر بیمه کوثر برشمرد.
ابوالفضل آقادادی ابراز امیدواری کرد در سال جاری شاهد تداوم تلاش، همت مضاعف و صرف توان و انرژی بیشتری در مسیر تحقق اهداف شرکت بالاخص افزایش رضایت ذی نفعان و سودآوری باشیم و در مسیر ارتقای جایگاه و توسعه پایدار بیمه کوثر گام برداریم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=93477
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن