صنعت-معدن-تجارت

در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا محقق شد؛ رشد چشمگیر شاخص های عملکردی

مدیرعامل سایپایدک اعلام کرد: با رویکرد جهادی جهت خدمات به مشتریان در طرح خدمات و امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا، بیش از ۹۰ درصد خودروهای مراجعه‌کننده به نمایندگی‌های کشیک، در همان روز پذیرش، خدمات لازم را دریافت کرده و ترخیص شده‌اند.

به گزارش تفاهم آنلاین ، محمدحسن جبلی جوان با اشاره به رشد چشمگیر شاخص‌های عملکردی در طرح نوروزی، اظهار داشت: با همت همکاران در نمایندگی‌های مجاز و پشتیبانی مستمر ستاد سایپایدک، موفق شدیم خدماتی سریع، باکیفیت و قابل‌اعتماد به هم‌میهنان عزیز ارائه دهیم؛ به‌گونه‌ای که بیش از ۹۰ درصد خودروهای پذیرش‌شده، همان روز ترخیص شدند.

وی افزود: این دستاورد، نشان از تعهد جدی ما به مشتری‌مداری، ارتقای تجربه خدمت و حفظ ایمنی سفرهای نوروزی دارد.

مدیرعامل سایپایدک گفت: در جریان اجرای این طرح که با مشارکت فعال ۲۸۰ نمایندگی انجام شد، مجموعاً ۴۲ هزار و ۶۷۵ پذیرش خودرو ثبت شد. با برنامه‌ریزی دقیق و پشتیبانی ۲۴ ساعته، فرآیند خدمت‌رسانی با کمترین میزان معطلی و بیشترین رضایت اجرا شد. همچنین سایپایدک همسو در راستای پویش ملی نه به تصادف، نقش مؤثری در افزایش ایمنی خودروها از طریق کنترل دقیق سیستم‌های فنی، تامین قطعات اصلی و ارائه خدمات پیشگیرانه ایفا کرد؛ اقدامی که در کاهش ریسک نقص فنی خودروها در مسیر سفر نقش کلیدی داشته است.

جبلی جوان با بیان اینکه متوسط پذیرش روزانه هر نمایندگی ۱۵ دستگاه خودرو بوده است، خاطرنشان کرد: با حمایت و پشتیبانی ستادی و عملیاتی از سوی تمامی بخش های سایپایدک، خدماتی فراتر از انتظار و در شأن مشتریان گروه سایپا ارائه شد.

مدیرعامل سایپایدک در پایان تأکید کرد: ارائه خدمات سریع، دقیق و با کیفیت و جلب حداکثری رضایت مشتریان، دو مأموریت راهبردی سایپایدک در سال جاری است که با تکیه بر دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده سایپایدک و همراهی ارزشمند شبکه نمایندگی‌ها، با قدرت در مسیر تحقق این مأموریت‌ها گام برمی‌داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا