اجتماعی

در آستانه بازگشایی مدارس انجام شد؛توزیع بسته‌های آموزشی بنیاد یاس بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کشور

بنیاد نیکوکاری یاس در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی، اقدام به تهیه بسته‌های آموزشی شامل کیف، لوازم التحریر و دیگر ملزومات مدرسه برای دانش آموزان نیازمند کشور کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم انلاین به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، بنیاد یاس از بدو تاسیس تاکنون در راستای مسئولیت‌های اجتماعی همه ساله در آستانه بازگشایی مدارس، توزیع لوازم‌التحریر و کیف مدرسه بین دانش آموزان مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور را در برنامه داشته است.
بسته های آموزشی این بنیاد امسال در 30 نقطه از کشور توزیع می شود که اولویت با مناطق کمتر برخوردار و دانش آموزان بی بضاعت خواهد بود. همچنین بخشی از لوازم التحریر به دانش آموزان مدارس کیمیای دانش تعلق می گیرد که توسط بنیاد یاس با حمایت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری ساخته شده است.
بنیاد یاس تاکنون 29 مدرسه با عنوان کیمیای دانش در مناطق محروم کشور احداث کرده و در حال حاضر هزاران دانش آموز این مناطق در حال تحصیل هستند. همچنین در آینده نزدیک 3 مدرسه جدید نیز در استان سیستان و بلوچستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
این گزارش حاکیست: این بنیاد همچنین در راستای طرح شهید سلیمانی وزارت آموزش و پرورش و در آستانه سال تحصیلی امسال ، با حمایت گروه مالی گردشگری و بانک گردشگری یک زمین ورزشی در تاکستان استان قزوین مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی(س) وابسته به گروه مالی گردشگری است و تمام فعالیت‌های انجام شده در بنیاد یاس طبق سیاست‌های هیات امنا گروه مالی گردشگری و حمایت بانک گردشگری صورت می گیرد.
سازمان ملل متحد روز چهاردهم شهریور (پنجم سپتامبر) را روز جهانی خیریه نام‌گذاری کرده است که به این طریق نقش موسسات خیریه و همراهان آنان را در کاهش بحران‌های انسانی و کاهش درد و رنج مردمان نیازمند گرامی می‌دارد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=87438
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن