دریافت نشان و کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پنجمین جشنواره تبلیغات ایران
براساس ارزیابی های هیات داوران پنجمین جشنواره تبلیغات ایران، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای موفق به دریافت نشان شاهین طلایی و لوح سپاس شد.
به گزارش تفاهم آنلاین، پنجمین جشنواره تبلیغات ایران با رویکرد انتخاب آثار فاخر، جذاب، اثربخش و خلاق و تقویت تبلیغات در ابعاد ساختاری و محتوایی به صورت مجازی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این جشنواره، برترین آثار تبلیغاتی کشور در ۱۶ بخش شامل چهره های ماندگار تبلیغات، حامیان معنوی و رسانه های حامی، کمپین جامع و یکپارچه تبلیغات، تحقیقات تبلیغات، تبلیغات محیطی، رسانه دار برتر محیطی، تبلیغات حمایتی، تبلیغات مستقیم، فعالیت های روابط عمومی، طراحی تبلیغاتی و معماری گرافیکی، برند و برند سازی، تبلیغات دیجیتال، تبلیغات دیداری و شنیداری، مسئولیت اجتماعی، بخش کرونا و بخش تغذیه سالم بررسی و برگزیدگان هر حوزه انتخاب و معرفی شدند.
بر این اساس، روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در بخش فعالیت های روابط عمومی، شاخه فعالیت های متعارف روابط عمومی موفق به کسب رتبه نخست و دریافت نشان شاهین طلایی و لوح سپاس شد و در بخش طراحی تبلیغاتی و معماری گرافیکی، شاخه اینفوگرافی رتبه دوم و شاهین نقره ای این جشنواره را کسب کرد.