گزارش

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران : انضباط مالی و نظم در عملیات از ویژگی های بارز بیمه آسیاست

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، انضباط مالی و نظم در عملیات را ازویژگی های بارز بیمه آسیا توصیف کرد.

دکتر سید محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران در مجمععمومی عادی سالیانه بیمه آسیا در سخنانی با اشاره به عملکرد بسیارمناسب بیمه آسیا در سال ۱۳۹۹، نسبت خسارت و ضریب خسارت بیمه آسیا را بسیار عالی ارزیابی کرد و افزود: عملکرد بیمه آسیا حاصل تلاشدرخور توجه مدیرعامل ساعی و پرتلاش، هیات مدیره خبره، مدیران،کارکنان و شبکه فروش مسلط و کار بلد بیمه آسیا است. دبیر کل سندیکایبیمه گران ایران، انضباط مالی و نظم در عملیات را از ویژگی های بارزبیمه آسیا توصیف کرد و اظهار داشت: ترکیب و تسلط مدیریتی مناسب برروند شرکت بسیار موثر بوده و مورد تحسین سهامداران قرار گرفته است.وی بیمه آسیا را جزو شرکت های بیمه برتر کشور عنوان کرد و اظهارامیدواری نمود که روند رو به رشد و مناسب بیمه آسیا در سال 1400 نیزبیش از پیش ادامه یابد و شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش بیمه آسیاباشیم.

مهر تایید سهامداران بر عملکرد موفق بیمه آسیا

مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا با حضور حداکثر سهامداران،مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بیمه آسیا، نمایندگان بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، سازمان بورس و اوراق بهادار، سازمانحسابرسی و دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران به صورت آنلاین برگزارشد و صورت های مالی منتهی به سال 1399 این شرکت به تصویب رسید.

مسعود بادین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با استناد بهگزارش ارائه شده فعالیت های شرکت توسط هیأت مدیره به مجمع وسهامداران، تولید حق بیمه این شرکت در سال 1399 را بالغ بر 84104 میلیارد ریال اعلام کرد که با در نظر گرفتن الگوی اصلاح ساختار پرتفویبیمه ای با 40 درصد رشد همراه بوده است. نایب رییس هیأت مدیره بیمهآسیا نسبت خسارت این شرکت در سال 1399 را 55 درصد اعلام کرد واظهار داشت: بیمه آسیا در سال 1399، 46103 میلیارد ریال خسارت بهبیمه گذاران و زیان دیدگان پرداخت کرده است. مدیرعامل بیمه آسیا بااشاره به سهم 10.34 درصدی بیمه آسیا از کل بازار بیمه و 15.02 درصدی از بازار بیمه خصوصی کشور اظهار امیدواری کرد که علیرغمشرایط سخت حاکم بر بازار بیمه کشور به دلیل شیوع بیماری کرونا، روندرو به رشد سهم بیمه آسیا از صنعت بیمه کشور در سال ۱400 تداومداشته باشد. مدیرعامل بیمه آسیا از خانواده پرتلاش بیمه آسیا که در ایامشیوع ویروس کرونا با همدلی و همراهی حضور داشتند و خدمات بیمه ایمناسب و شایسته ای را  به مردم ارائه کردند، سپاسگزاری و از همکاریبیمه مرکزی ج.ا. ایران و سندیکای بیمه گران ایران قدردانی کرد. در ادامهحسابرس و بازرس قانونی به ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در سال1399 پرداخت و معاونت مالی و اقتصادی بیمه آسیا با ارائه دلایل ومستندات، پاسخگوی بندهای گزارش حسابرس بود.

تصویب صورت های مالی سال 1399، تقسیم 100ریال سود بابت هر سهمبین سهامداران بیمه آسیا، تصویب بودجه 20میلیارد ریالی به منظور ایفایمسئولیت اجتماعی و انتخاب آقای غلامرضا سرلک، معاون بیمه های اموالبه عنوان عضو علی البدل هیات مدیره به اتفاق آرای حاضرین، بخش بعدیمجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آسیا بود. همچنین در این مجمع سازمانحسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه اطلاعات بهعنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه آسیا تعیین شدند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=73103
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن