گزارش

خرید ویلای لوکس در شمال همراه با نکات کاربردی

امروزه خرید ویلای لوکس از سوی مشتریان ویلا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است و تقاضا برای املاک بالا رفته است. مشتریانی که سرمایه زیادی دارند به طبع دنبال بهترین گزینه های خرید ویلای لوکس هستند. حتماً نامی از پنت هاوس‌های سرخرود یا آپارتمان های ساحلی و ویلای لوکس ساحلی در سرخرود شنیده‌اید؛ سرخرود به نام “پایتخت ساحلی ایران” نام گرفته است. اکثر ویلاهای لوکس در مازندران را در این شهر می‌توانید پیدا کنید.

اگر دنبال یک سبک زندگی فانتزی هستید باید به دنبال خرید ویلای لوکس در شمال باشید. ویلاهای لاکچری با ویلاهای معمولی در مازندران با هم فرق دارند هرچند که شاید در برخی از گزینه ها با هم وجه اشتراک داشته باشند ولی در برخی از نقاط ریز، ویلاهای لاکچری منحصر به فردتر هستند.

اگر خواهان خرید ویلای لوکس در شمال هستید این نکته را نیز به یاد داشته باشید که در اصل شما سرمایه خود را در مسیر صحیح قرار می دهید چرا که ارزش ویلای لوکس به مرور زمان چندین برابر خواهد شد.

در ادامه با ما باشید که می خواهیم نحوه خرید و فروش ویلاهای لوکس و همچنین امکانات آن ها صحبت کنیم. برای خرید هر چیزی باید اطلاعات کافی داشته باشید که ما در اینجا آن ها را با شما به اشتراک می گذاریم.

خرید ویلا لوکس

در خرید به فضای ویلا دقت کنید

برای خرید ویلای لوکس به دنبال ویلاهایی باشید که فضای بازتری در داخل ساختمان و همچنین محوطه داشته باشند. ویلاهای لوکس می توانند معماری های مختلفی از جمله: معماری فلت، نیم پیلوت، دوبلکس یا تریبلکس داشته باشند.

هر چقدر متراژ ویلا بزرگتر باشد شما می توانید یک حیاط لاکچری داشته باشید چرا که قرار است در آن آزادانه و راحت تر زندگی کنید.

از مهمترین قسمت هایی که خریدار را وادار به خرید ویلای لوکس می کند، تراس و بالکن آن است که معمولا به اتاق خواب یا اتاق نشیمن منتهی می شود.

سبک ویلاهای لوکس مازندران معمولا مدرن، کلاسیک یا رومی است و اگر ویلا بزرگ باشد می توان از مصالح ترکیبی برای نمای بیرون آن استفاده کرد.

http://gillim.ir/property-type/luxury/

به امکانات ویلا توجه کنید

امکانات ویلا جزو مهمترین مواردی است که شما در هنگام خرید ویلای لوکس باید به آن توجه داشته باشید. هنگامی که برای بازدید ویلا می روید حتما ویلا را به صورت دقیق از جزئیات تا کلیات بررسی کنید. اگر دنبال سرمایه گذاری هستید ویلایی را انتخاب کنید که بالاترین امکانات را داشته باشد و از بهترین مصالح برای ساختن آن استفاده شده باشد.

قبل از بازدید به این فکر کنید که در ویلای مورد نظرتان دنبال چه ویژگی هایی هستید و آیا این ویلا ویژگی های مورد نظر را دارد.

در کل یک ویلای لوکس و لاکچری باید امکاناتی از جمله: پارکینگ با ظرفیت 3 الی 4 خودرو، محوطه و باغ زیبا، دارای 3 الی 4 اتاق بزرگ، مستر خواب، تی وی روم، استخر خصوصی، اتاق بازی، اتاق نهار خوری و محوطه و باغ زیبا داشته باشد.

قیمت ویلای لوکس در شمال

تقریبا 90 درصد مشتریان ویلا اولین معیارشان قیمت آن است اگر تجربه ای در زمینه خرید یا فروش ویلا ندارید با یک محاسبه جزئی متوجه می شوید که قیمت ویلای لوکس از ویلای معمولی بیشتر است.

البته ویلای لوکس در شمال خود به دو دسته ویلاهای لوکس و فوق لوکس هم دسته بندی می شوند به عنوان مثال پنت هاوس های سرخرود، نمونه ای از ویلاهای فوق لوکس به شمار می روند که بسیار پرطرفدار نیز هستند.

اگر اطلاعی از قیمت های خرید و فروش ویلا ندارید یا می خواهید پروژه ساخت ویلا را شروع کنید، بهتر است با یک مشاور و متخصص کاردان در این زمینه مشورت کنید.

سعی کنید یک مشاور در زمینه خرید ملک داشته باشید چرا که وضعیت سند ملک نیز به صورت غیر مستقیم درقیمت خرید ویلای لوکس در شمال تاثیر گذار است. اگر در بازدید یک ویلای لوکس متوجه شدید که قیمت یک ویلا به صورت غیر منطقی ارزان است در این صورت به امکانات ویلا یا وضعیت سند شک کنید.

برای گرفتار نشدن در دسرهای حقوقی معامله و خرید ویلا، حتما یک مشاور و کاردان با تجربه همراه خود داشته باشید که به این قراردادها کاملا مسلط باشد.

شاید بپرسید که قیمت ویلا در شمال بر حسب چه معیارهایی است در کل می توانیم بگوییم که قیمت با توجه به امکانات ویلا، موقعیت مکانی، سن بنا، نوع مصالح به کار رفته در آن، مسیرهای دسترسی، متراژ ویلا و متراژ زمین و معماری ساخت تعیین می شود.

در شمال خرید ویلا به صرفه تر است یا ساخت آن؟

ویلاهای لوکس شمال همه چشم نواز هستند و کمتر کسی می تواند با دیدن آن ها تمایل به خرید نداشته باشد. اما یکی از چالش های ذهنی سرمایه داران این است که خرید ویلای لوکس بهتر است یا ساخت آن؟

برای پاسخ دادن به این سوال ما همه جوانب را با توجه به شرایط شما در نظر می گیریم. اول اینکه ساخت ویلا و ویلای لوکس هر دو نیازمند یک سرمایه گذاری ایده آل است. اگر سرمایه کافی برای خرید زمین و خرید مصالح درجه یک را در اخیتار دارید با یک پیمانکار در شمال تماس بگیرید و مراحل کار را آغاز کنید.

اما اگر سرمایه کافی ندارید و می خواهید در زمان کوتاهی یک ویلای لوکس داشته باشید بهتر است به سراغ خرید ویلا در شمال بروید.

توجه داشته باشید که ساخت ویلا به زمان نیاز دارد و شما باید مجوزهای ساخت و پایان کار را نیز دریافت کنید اما خرید ویلا دردسر کمتری دارد.

در کل انتخاب و خرید ویلا یا ساخت آن بر عهده خودتان است و بهتر است با ارزیابی هزینه و مدت زمانی که برای آن صرف می شود را در نظر بگیرید و بهترین تصمیم را در این زمینه بگیرید.

چگونه یک ویلای لوکس در شمال بخریم؟

خرید ویلا با توجه به امکانات و آپشن هایی از جمله: نمای بیرونی، دکوراسیون داخلی، امکانات رفاهی، دسترسی به دریا، همه این ها یک ویژگی منحصر به فرد برای خرید است. داشتن یک ویلای لوکس به هوش شما بستگی دارد که ویلای مورد نظر استاندارهایی که شما می خواهید را دارد یا خیر؟

برای خرید ویلا بهتر است از قبل اطلاعاتی در مورد امکانات و قیمت داشته باشید که در مطالب بالا ما به آن ها اشاره کرده ایم. برای خرید ویلا لوکس در شمال می توانید همین حالا با مشاوران ما در گیلیم در ارتباط باشید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=88897
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن