اجتماعی

خرید باغ ویلا در شهریار ، مزایا و معایب

مهم‌ترین مشکلات خرید باغ ویلا در شهریار و ملارد  در غرب استان تهران چیست؟

کلید اصلی هر تعطیلات انتخاب محل اقامت مناسب است. آپارتمان یا ویلا گزینه‌های عالی هستند اما هر کدام شرایط خاص خود را دارد. در حقیقت باغ ویلا از جمله مکان‌های راحت و آرامبخشی هستند که به دور از هیاهوی شهری واقع می‌شوند. این نوع از خانه‌ها اغلب در اندازه‌های بزرگتر از یک خانه شهری معمولی ساخته می‌شوند. ممکن است مانند اغلب افراد شما نیز در فکر فراهم کردن یک فضای بزرگ برای خانواده پر جمعیت خود باشید و یا ممکن است در فکر داشتن یک استخر خصوصی باشید یا حتی ممکن است برای ایجاد فضای مناسب عکس برداری به دنبال نمایی خیره کننده باشید. به جرات می‌توانیم بگوییم که شما می‌توانید هر آنچه در ذهن خود از یک فضای آرامبخش و سرگرم کننده دارید را با خرید باغ ویلا برآورده کنید.

یکی از سوالات مشتریان از مشاورین املاک مردانی این است که آیا قیمت این باغ ویلا پیشنهادی در شهریار یا ملارد با ارزش ملک، برابری می کند یا خیر؟

برای پاسخ به این سوال بایستی گفت که قیمت گذاری برای خرید ویلا، یک نکته مهم است. چه بسا برخی از مالکان ویلاها قیمت های نجومی و غیر واقعی برای ویلی خود معرفی می کنند در حالی که ارزش ویلا با قیمت، همخوانی ندارد، این در واقع اولین و بزرگ ترین مشکلات خرید ویلا در شهریار است.

عدم آشنایی با بازار ملک و بررسی دقیق باغ ویلا توسط کارشناسان مشاور املاک و قیمت گذاری دقیق از دیگر چالشهای این حوزه می باشد .

برخی از مشتریان به راستی و واقعاً خبر دقیقی از بازار خرید و فروش ملک در شهریارو ملارد  ندارند و با اعتماد بر مشاوران املاک، وارد این حوزه می شوند.

برای رهایی از این مشکلات خرید ویلا در شهریار، بهتر است قبل از ورود به معاملات به راحتی با حرفه ای های این حوزه صحبت کنید. بهترین مشاوران املاک را باید انتخاب کنید که هم در کار خود تجربه و سابقه دارند و هم می توانند به درستی شما را راهنمایی کنند. اگر حساب شده پیش بروید، بی شک موفق می شوید.

از دیگر مشکلات این معاملات به یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مشکلات خرید ویلا در این منطقه  اشاره می نماییم و آن هم مشکلات حقوقی برای خانه ویلایی مورد نظر است که طیف زیادی از معاملات رو درگیر نموده است .

خرید و فروش خرید و فروش زمین موروثی  ، ویلای  مشاعی بدون رضایت یکی از شرکا، ، خرید زمین با سند شورایی، خرید ویلا با سند موروثی، ویلاهای ساخته شده خارج از بافت و …، تنها نمونه ای از این موارد هستند.

گاهی ممکن است پس از انجام معاملات، هر یک از طرفین معامله در پرداخت وجه نقد یا انتقال سند، مشکلاتی را ایجاد کنند. عدم تعهد به قوانین مندرج در قرارداد فروش باغ ویلایی در شهریار و یا در منطقه ملارد می تواند یک پروژه را به جایی برساند که کار حل مشکل را به دادگاه قضایی و حقوقی بکشاند.

 

خرید باغ ویلا در شهریار

نکاتی که بایستی در مورد خرید باغ ویلا درمنطقه شهریار به آن توجه نماییم ؟

  1. تعیین هدف از خرید خانه ویلایی
  2.  بررسی قیمت زمین باغ ویلا و بررسی ویلاهای مختلف در کنار هم
  3. بررسی سند زمین عرصه و اعیان باغ ویلا
  4. موقعیت مکانی زمین برای زمان فروش
  5. محوطه و امکانات ویلا
  6. انتخاب مشاور املاک

باغ در شهریار

این برای خرید زمین و باغ در شهریار نیز وجود دارد.شما با یک برنامه ریزی دقیق به راحتی می تواند از این موانع رهایی داشته باشید به شرطی که به نکات ذکر شده در بالا به دقت توجه کنید.

در این میان بسیاری از افراد برای خرید ویلا در شهریار به سمت شهرک های ویلایی معروف این خطه می‌روند. خرید ویلا درشهرکهای ویلایی  شهریارو ملارد یا خوشنام، مزایای بسیاری دارد و در واقع می‌توان گفت خریدی امن‌تر است که البته بسته به سبک زندگی مورد علاقه شما می‌تواند متفاوت باشد. ولی اگر به مدیریت صحیح بر منطقه زندگی و رسیدگی‌های مناسب به آن علاقه‌مند بوده و خواهان یک زندگی به دور از دغدغه در غرب استان تهران هستید، شهرک های ویلایی در این منطقه  بی شک بهترین انتخاب خواهند بود. اگر می‌خواهید با شهرک‌های ویلایی شهریار بیشتر آشنا شوید، قبل از هرچیز از طریق راه‌های ارتباطی با مشاورین املاک مردانی  در ارتباط باشید، ولی در اینجا به برخی از نکات ویژه مربوط به خرید ویلا در شهریار و شهرک‌های ویلایی اطراف آن  اشاره می‌کنیم

تجربه ما در این زمینه شهریار و ملارد به شما خوشنام ، تیسفون ، کردزار ، والفجر ، دهکده باران ، ابراهیم آباد ، لم آباد و بکه به عنوان بهترین پشنهاد ها به شما می باشد . . شاید می‌خواهید بدانید که این شهرک‌ها چه مزایای عمده‌ای دارند؛ در این رابطه می‌توان گفت که قبل از هرچیز، حجم سرمایه‌گذاری در خرید ویلا در شهریار و ملارد  در این شهرک‌ها، خود گویای بسیاری از موارد است، ولی اگر به طور دقیق‌تر بخواهیم به مزایای خرید ویلا در شهریار  و در یکی از شهرک‌های ویلایی مذکور بپردازیم به موارد زیر اشاره خواهیم کرد.

قبل از هرچیز، در این شهرک‌های ویلایی شهریار،کوچه ها  اختصاصی و طراحی آن‌ها به نحوی است که ساکنین، حریم شخصی خاص خود را داشته و حتی در شلوغ ترین ایام سال شما از آرامش این شهرک‌ها  بهره خواهید برد. از طرف دیگر نوع طراحی این شهرک‌ها به گونه‌ای است که از استانداردهای طراحی شهرک بهره می‌برند و خرید ویلا در شهریار را دلچسب کرده و در سطح بالایی قرار می‌دهند.

یکی از قدیمی ترین شهرک های ویلایی در  شهریار شهرک تیسفون می باشد که دارای اسناد با کاربری باغ ویلا و بهترین گزینه برای خرید باغ ویلا می باشد . اکثر کوچه‌های این منطقه دارای نگهبانی ۲۴ ساعته بوده که موجب افزایش امنیت این منطقه شده و بزرگترین حسن این شهرک انشعابات آب و برق و گاز آن میباشد که تمامی این موارد دارای کنتور قانونی می باشند و هیچ عمل غیرقانونی در آن انجام نشده است.

کردزار با ۵۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر ۲۵۰۰ نفر، به عنوان دهکده ویلایی ایران، نام گذاری شده است.این دهکده ویلایی از  شمال به منطقه مسکونی شهرک  اندیشه و شهرک مریم  ، در قسمت جنوب به منطقه مسکونی امیریه و قسمتی از روستایی کردامیر متصل می شود و نزدیک ابراهیم آباد شهریار ، شهرک یبارک و کردامیر  می باشد .. کردزار شهریار یکی از قدیمی‌ترین مناطق باغی در شهریار می‌باشد ، این منطقه از دیرباز بازار میوه‌های تابستانی بوده و با درختان کهنسالش شناخته می‌شود.

خرید ویلا در شهریار اگر به یکی از این شهرک‌ها ختم شود، سرمایه‌گذاری مقرون به صرفه‌ای است که تمام جوانب آن به نفع شما خواهد بود. طراحی مسیر سواره و پیاده، استفاده از بهترین پوشش گیاهی در کل شهرک‌، کفسازی مناسب و ویژه، نماهای بسیار زیبا و محوطه‌سازی شکیل و درخور، امکانات رفاهی ویژه مانند رستوران، مراکز خرید، پلاژ اختصاصی، ساحل ویژه بانوان و … همه و همه مهر تاییدی است بر اینکه بهترین فرصت‌ها در این شهرک‌ها در اختیار شما خواهد بود.

6.دلایل انتخاب مشاورین املاک مردانی

مشاورین املاک مردانی شرایطی را برای شما فراهم می کنند تا بتوانید برای خرید خانه ویلایی بهترین تجربه خرید باغ ویلا در منطقه شهریار را تجربه نمایید . مشاورین املاک مردانی با  تیم حرفه ای به تمام پیچ و خم های انجام معاملات خرید و فروش ملک در شهریار با 10 سال سابقه  مسلط می باشند. جهت دریافت امشاوره رایگان   با شماره تلفن  ۰۹۱۲۲۰۲۰۱۳۱  در تماس باشید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=91336
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن