بانک-بیمه-بورس

حمایت همه‌جانبه بیمه سرمد از روستاییان زلزله‌زده در خراسان شمالی

رئیس هیئت مدیره‌ بیمه سرمد بر حمایت ویژه‌ این شرکت از زلزله‌زده استان خراسان شمالی و چند استان دیگر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، دکتر مجبتی کاتب با اشاره به اینکه سال گذشته بیمه سرمد در یک طرح حمایتی با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، تمام ۸۰۰۰۰ واحد روستایی استان خراسان شمالی و همچنین واحدهای روستایی چند استان دیگر از جمله خوزستان، سمنان و زنجان را تحت پوشش بیمه قرار است، گفت: شرایط خاص طبیعی کشورمان لزوم توجه بیشتر به خدمات پوششی بیمه را در حوزه حوادث و بلایای طبیعی می‌طلبد. افتخار ما در بیمه‌ سرمد این است که در زمینه کمک‌رسانی و حمایت‌های فوری بیمه‌ای به اقشار مختلف مردم به ویژه قشر آسیب‌پذیر و محروم پیش‌گام بوده‌ایم.

رئیس هیات مدیره بیمه سرمد با بیان اینکه آسایش و رفاه مردم از اولویت‌های مهم ما محسوب می‌شود، گفت: کارشناسان و ارزیابان ما در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شدند و روند بررسی میزان خسارت و نحوه پرداخت آن را در همان روزهای اول وقوع زلزله آغاز کردند. برای تسریع در روند بررسی‌ها سه تیم از استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و گلستان نیز همکاران ما در خراسان شمالی را همراهی می‌کنند تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن امکان بازگشت شرایط عادی زندگی و آسایش و آرامش هم‌وطنان عزیزمان را فراهم کنیم.

وی افزود: بیش از ۳۰۰۰ هزار واحد مسکونی در حادثه زمین زلزله‌زده و سیل اخیر استان خراسان شمالی آسیب‌ دیده‌اند که تاکنون روند بررسی و ارزیابی بیش از ۶۰۰ واحد از آنها به پایان رسیده است و با ارسال مدارک مالکیت، وجه خسارت در اسرع وقت به بیمه‌گذاران پرداخت خواهد شد.

کاتب در پایان خاطر نشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم بیمه سرمد قرار گرفتن کنار اقشار روستایی و کم‌برخوردار در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت است تا این عزیزان با داشتن حمایت‌های بیمه‌ای بیش از پیش از دغدغه‌هایشان کاسته شود و آسایش خاطر بیشتری داشته باشند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=72267
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن