اجتماعی

حمایت قوه قضائیه از بنگاه‌های اقتصادی

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه بیان کرد: قوه قضائیه در چند سال اخیر حمایت از بنگاه‌های اقتصادی که فعالیت سالم و شفافی دارند را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش تفاهم آنلاین، مهدی افتخاری در حاشیه بازدید از ابرپروژه تولید میگو در بندر چارک ابراز امیدواری کرد که با اشتغال حدود دو هزار نفر در این طرح، شاهد کاهش جرایم و آسیب‌ها در منطقه باشیم.

وی افزود: امیدواریم این پروژه با حمایت‌های استاندار و رئیس کل دادگستری استان، زودتر به مرحله تولید برسد و شاهد ثمربخش بودن پروژه هایی مشابه این در استان باشیم.

افتخاری با ارزشمند توصیف کردن سرمایه‌گذاری در چنین طرح‌هایی و حمایت از آن، بر کار اصولی و پیشگیری علمی تاکید و اظهار کرد: اگر صبر کنیم تا جامعه به سمت بیکاری برود و بعد از اینکه فرد آسیب دید و دچار مشکلات متعددی شد، مچش را بگیریم و بگوییم چرا دزدی کردی، چرا مرتکب خلاف شدی؛ کاهش جرایم و آسیب نخواهیم داشت، این چراها به خود ما باز می‌گردد و در اصل باید بگوییم چرا حمایت نکردیم؟ چرا فعالیت بنگاه‌های اقتصادی را ترویج نکردیم که امروز شاهد این صحنه‌ها نباشیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه این امر رخ ندهد، قوه قضائیه در چند سال اخیر حمایت از بنگاه‌های اقتصادی که فعالیت سالم و شفافی دارند را در دستور کار قرار داده و از زمان ریاست آقای رئیسی در قوه قضاییه، با تاکید ایشان از تعطیلی بنگاه‌ها و بستن حساب‌ها و اقداماتی از این قبیل به طور جدی جلوگیری و این نگاه باعث افزایش سرعت و میزان حمایت‌ها شده است.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=45586
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن