بانک-بیمه-بورس

حمایت بیمه تعاون از کسب و کارهای کوچک

بیمه تعاون با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک، محدودیت تعداد نفرات در پوشش بیمه تکمیلی را برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، شرکت بیمه تعاون با هدف حمایت از مجموعه‌های تولیدی و صنعتی کوچک و جبران هزینه‌های درمانی علاوه بر رفع محدودیت تعداد نفرات در پوشش بیمه تکمیلی، طرح‌های متنوعی با پوشش‌های کامل هزینه‌های پزشکی تحت عنوان کسب و کارهای کوچک ارائه کرده است.
در این طرح بیمه تعاون با رفع محدودیت تعداد حداقل 50 نفر و ارائه انواع طرح‌ها و پوشش‌های کامل به کسب و کارهای کوچک، قدرت انتخاب براساس توان مالی و تعداد نیروی انسانی را هدیه می‌دهد.
بر این اساس صاحبان مشاغل می توانند بسته به نوع کسب و کارشان از انواع مختلف بیمه نامه های بیمه تعاون برای محافظت از خود در برابر خطرات خاص، استفاده کنند.
تأمین شغل و ایجاد فرصت های اشتغال همواره یکی از نیازهای اساسی جوامع بوده است. دراین زمینه کسب وکارهای کوچک و به تبع آن اشتغال خرد با نیاز به سرمایه حداقلی و مبتنی بر پتانسیل های کارآفرینی جامعه امکان استفاده مؤثر و فزاینده از منابع را فراهم می آورند. اما از آنجا که انسان همواره‌ در معرض‌ خطر انواع‌ مختلف‌ بیماری‌ها قرار دارد و به ناچار برای معالجه‌ بیماری و بهبودی، متقبل‌ هزینه‌‌های سنگین‌ پزشکی می‌شود. به همین دلیل داشتن بیمه مناسب درمانی از مهم‌ترین بخش‌های سبد کالای خانوار به شمار می‌رود که موجب کاهش هزینه های درمان بیماری خواهد شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=97844
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن