گیلان

حمایت از “صنایع کوچک” راهگشای مشکلات اقتصادی

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان، حمایت از صنایع کوچک و توسعه خدمات‌رسانی به آن‌ها راهگشای مشکلات اقتصادی عنوان کرد.

به گزارش تفاهم آنلاین، فریبرز سعیدی کیا با بیان اینکه تمام نگاه‌ها به طرف صنایع کوچک بوده و این واحدها تاکنون فعالیت خود را به خوبی انجام داده‌اند، نقش این صنایع کوچک را برای بخش صنعت حائز اهمیت دانست.

وی اظهار کرد: در حال حاضر همه به این باور رسیده‌ایم که حمایت از این صنایع و توسعه خدمات‌رسانی به آن‌ها راهگشای مشکلات اقتصادی است.

سعیدی کیا به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید در کشور و استان اشاره کرد و یادآور شد: موانع سیستم بانکی واحدهای تولیدی در کارگروه مذکور برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان به فراهم بودن بستر صنعتی شدن استان اشاره کرد و گفت:برای واگذاری عرصه و ارائه خدمات زیربنایی به دنبال سرمایه‌گذاران جدید هستیم .

وی به کمبود زمین برای واگذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اشاره کرد و افزود: به دلیل بافت طبیعی گیلان ملاحظات زیست محیطی را باید همواره لحاظ نماییم.

سعیدی کیا اضافه کرد: مهم‌ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در سال 1400 رفع نقایص در کیفیت تولیدات و همچنین توجه بیش از پیش به بحث محیط زیست است، چرا که توسعه صنعتی پایدار نیازمند توجه همه جانبه به محیط زیست می‌باشد.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=70321
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن