تهران

 حل مشکلات 12ساله تملکات ملکی پروژه رود دره فرحزاد

 

 

🔹معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از حل مشکلات 12ساله تملکات ملکی پروژه رود دره فرحزاد خبر داد و گفت: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی؛ پیشرفت این پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت و انشالله فاز اول پروژه رود دره فرحزاد در پایان سه ماهه ابتدای امسال به بهره برداری خواهد رسید.

🔹به گزارش تفاهم آنلاین ، جلسه تسریع در روند پیشرفت پروژه رود دره فرحزاد با حضور مهندس حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، نجفی سرپرست اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، گودرزی شهردار منطقه 5 ، صالحی شهردار منطقه 2 صبح امروز 25فروردین ماه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

🔹نظری در این جلسه ضمن استماع آخرین گزارشات در خصوص روند پیشرفت پروژه رود دره فرحزاد گفت: پروژه رود دره فرحزاد از موضوعات مورد تاکید مدیریت شهری در ادوار گذشته بوده است و این پروژه به جهت تعارضات ملکی بسیار زیاد؛ مدعیان زیادی داشته است و عملا به جهت تعارضات ملکی این پروژه طی چندین مرحله متوقف شده بود.

🔹وی در ادامه افزود: در دوره جدید مدیریت شهری یک اجماع کلی در مدیریت کلان شهری ورای بحث شهرداری تهران به وقوع پیوست و حوزه قضایی و حوزه آسیب های اجتماعی نیز به موضوع رود دره فرحزاد ورود کردند به نحوی که مراجع قضایی بازدیدهای مستمری از رود دره فرحزاد داشتند و بر حل مشکلات اجتماعی این پروژه با تسریع در روند پیشرفت این پروژه تاکید کردند.

🔹معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر این که تسریع در روند پیشرفت پروژه رود دره فرحزاد مورد تاکید شهردار محترم تهران بوده است، اذعان کرد: این پروژه یکی از پروژه های کلان مدیریت شهری محسوب می شود که با پیگیری های مستمر و برگزاری جلسات بسیار این معاونت و کمک و همراهی معاونت مالی و اقتصاد شهری، سازمان املاک و مستغلات و شهرداری های مناطق 2 و 5 مشکل تملک معارضات ملکی و اشکالات قانونی در فرایند پرداخت و خرید معارضات ملکی پس از 12 سال حل شد.

🔹️نظری در ادامه افزود: با آغاز فرایند پرداخت و تملک معارضات ملکی، پیشرفت این پروژه سرعت بیشتری خواهد گرفت و انشالله فاز اول پروژه رود دره فرحزاد در پایان سه ماهه ابتدای امسال به بهره برداری خواهد رسید.

🔹️گفتنی است در جریان این جلسه فرایند پرداخت مبالغ املاک معارض موجود در این پروژه آغاز گردید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=102957
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن