صنعت-معدن-تجارت

حضور 500 شرکت در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ایران

بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشكی و آزمایشگاهی(ایران هلث) به عنوان فراگیرترین نمایشگاه صنعت سلامت کشور از ششم تا نهم خردادماه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ در این نمایشگاه بیش از 500 شرکت حضوردارند که از این تعداد390 شرکت داخلی و 110 شرکت خارجی و از کشورهای چین، روسیه، ترکیه، ایتالیا، آلمان، سوییس، دانمارک، کره جنوبی، هند، استرالیا، ژاپن پاکستان و تایوان هستند.
حضور شرکت های داخلی در نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل 30 درصد و حضور شرکت های خارجی 60 درصد افزایش یافته است که این نشان از اهمیت و جایگاه بالای پزشکی و صنایع وابسته این حوزه ی کشورمان دارد.
نمایشگاه ایران هلث، عنوان دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی منطقه خاورمیانه را در اختیار دارد که در آن ظرفیت های نامحدود تجهیزات پزشکی داخلی و خارجی ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد.
در نمایشگاه امسال تجهیزات پزشکی، بیش از 100 شرکت دانش بنیان حضور و مشارکت دارند که این موضوع موجب شد تا این نمایشگاه در تقویم حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی قرار بگیرد.
در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه که ویترین بزرگی از ظرفیت‌های نامحدود تامین کنندگان اقلام پزشکی است، بیش از 30 محصول فناورانه جدید رونمایی خواهد شد. برگزاری کارگاه ها و پنل‌های علمی و تخصصی و حضور هیات‌های علمی و تجاری خارجی، از دیگر برنامه های جانبی ایران هلث است.
هوش مصنوعی،فناوری های نوین اتاق های عمل،منابع انسانی، بازاریابی و فروش، گازهای طبی و ارزیابی بالینی تجهیزات پزشکی، برخی از عناوین همایش ها و کارگاه های حاشیه این نمایشگاه است.
در طول برگزاری بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشكی و آزمایشگاهی، بخش ویژه‌ای نیز به صورت پاویون میزبان استارتاپ‌ها و شرکت های نوپا است و در کنار آنها دستگاه‌های ذیربط نیز، اقدام به معرفی حمایت ها و تسهیلات ویژه خود به آنها خواهند کرد.
بیست و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشكی و آزمایشگاهی(ایران هلث) با حمایت و پشتیبانی وزارت بهداشت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه تجارت، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دیگر تشکل‌های حوزه سلامت کشور برگزار می‌شود.
حضور تیم های تخصصی از بیمارستان ها و کلینیک های پزشکی سراسر کشور و همچنین نمایندگان دانشگاه های علوم پزشکی، بر جذابیت های ایران هلث افزوده است و این موضوع سبب استقبال چشمگیر مشارکت کنندگان شده است.
بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشكی و آزمایشگاهی(ایران هلث) از ششم تا نهم خردادماه هر روز از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=94025
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن