بانک-بیمه-بورس

حضور پررنگ بانک سپه در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران

بانک سپه در بخش‌های مختلف نهمین نمایشگاه تراکنش ایران حضور چشمگیر دارد.

به گزارش تفاهم آنلاین ؛ دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه علاوه بر حضور در هیئت داوران جشنواره چهره‌های ماندگار و مراسم افتتاحیه نهمین نمایشگاه تراکنش ایران، در پنل تخصصی تاب آوری و نوآوری در اکوسیستم صنعت بانکداری تجارب ارزنده خود در حوزه بانکداری را با صاحب‌نظران و کارشناسان حاضر در این رویداد مهم به اشتراک گذاشت و از غرفه های شرکتهای حاضر در نمایشگاه بازدید کرد.

دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک سپه نیز ضمن حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه در نشست نقد و ارزیابی بانک ها در مسیر تحول دیجیتال در روز دوم نمایشگاه به ارائه سخنرانی خواهد پرداخت.بهزاد صفری معاون فناوری اطلاعات بانک سپه یکی از سه سخنران نشست هوش مصنوعی ریزش و رویش مشاغل در نهمین نمایشگاه تراکنش ایران است.

بانک سپه به عنوان یکی از حامیان نمایشگاه تراکنش ایران با ایجاد غرفه از طریق شرکت‌های زیر مجموعه و حضور مدیران ارشد شرکت‌های فوق در سایر نشست‌های تخصصی، کمیته‌های علمی و کارگاه‌های ارائه محصول در بخش‌های مختلف حضور فعال دارد.

نهمین نمایشگاه تراکنش ایران از ۱۸ لغایت ۲۰ دی ماه سال جاری با حضور کارشناسان و صاحب نظران اکوسیستم صنایع مالی،بانکی،پرداخت و فناوری به مدت ۳ روز در مرکز آفرینش های کانون پرورش فکری و هتل لاله تهران برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=100845
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن