بانک-بیمه-بورس

حضور موثر بانک کارآفرین در نمایشگاه پتروشیمی کیش

بانک کارآفرین به همراه گروه مالی خود در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش که با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی در کیش گشایش یافته است، حاضر و مورد استقبال بی نظیر شرکتهای نفتی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، این نمایشگاه از ۲۴تا ۲۶ بهمن با حضور شرکت های “مالی و پولی”، ” مجتمع های پتروشیمی”، “شرکت های دانش بنیان”،”مجتمع های پالایش و پترو پلاس” و” مدیران پتروشیمی های سراسر کشور” در محل نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شده است.

بانک کارآفرین با حضور فعال در نمایشگاه پتروشیمی کیش در راستای حمایت از تولید ملی، جلسات متعددی با شرکت‌های حوزه پتروشیمی، نفت و گاز برگزار و نسبت به ارائه انواع خدمات بانکی به آنها اعلام آمادگی کرده است.

با حضور مدیر عامل، مدیران گروه مالی کارآفرین ، مدیرعامل شرکت صرافی و کارگزاری و بیمه و همچنین جمعی از مدیران ارشد بانک جلسات متعددی با شرکت‌های مختلف حوزه پتروشیمی، نفت و گاز برگزار ، و نسبت به رفع نیازهای ضروری و دغدغه‌های اصلی این شرکت‌ها در حوزه تولید بحث و تبادل نظر صورت گرفت . در این جلسات انواع خدمات بانک کارآفرین در بخش‌های ارائه تسهیلات، ضمانت‌نامه، اعتبارات اسنادی،حواله‌جات و… معرفی شدکه با استقبال مدیران نفتی مواجه شد . همچنین تعاملات مثبتی با شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شد.

بانک کارآفرین به عنوان بانک پیشرو در ارائه خدمات مالی به شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه با استقبال خوب شرکت های دانش بنیان نیز مواجه شد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=91572
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن