اجتماعی

حضور «مردی بدون سایه» در دو جشنواره بین‌المللی

فیلم «مردی بدون سایه» امروز ۱۶ آبان در جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا و آدرماه در جشنواره فیلم مالزی حضور خواهد داشت.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «مردی بدون سایه» ساخته علیرضا رئیسیان در دو جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا و جشنواره فیلم مالزی به نمایش در می‌آید.

هشتمین دوره جشنواره فیلم‌های آسیایی بارسلونا که امسال با شرایط ویژه کرونایی برگزار می‌شود، امروز جمعه ۱۶ آبان برابر با ششم نوامبر میزبان این فیلم  خواهد بود و این اثر سینمایی در بخش نمایش‌های ویژه این جشنواره روی پرده می‌رود. این نمایش دومین حضور این فیلم در کشور اسپانیا پس از حضور در فستیوال فیلم شهر مادرید خواهد بود.

ملودرام اجتماعی رئیسیان همچنین در جشنواره بین‌المللی فیلم مالزی که از ۱۵ تا ۲۰ آذرماه در پایتخت این کشور کوالالامپور برگزار می‌شود حضور خواهد داشت و در بخش سینمای جهان این فستیوال آسیایی نمایش داده می‌شود.

لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به آفرید غفاریان، سیامک اطلسی، نسیم ادبی، سیمون سیمونیان، پانته آ سیروس، آزاده اسماعیل خانی، شهرام جمشیدی، احسان شیخی، حسام نورانی، عاطفه للهی، النا مارتینز، رافائل چاوز مادرا، آویسا سجادی بازیگران این فیلم هستند. علی قاسمی (پرشیا فیلم) پخش بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد.

گفتنی است، فیلم مردی بدون سایه در ژانر اجتماعی محصول سال 1397 و در ایران و اسپانیا فیلمبرداری شده است. کارگردان این اثر علیرضا رییسیان بعد از فیلم های “چهل سالگی”و “دوران عاشقی” به سراغ ساخت فیلم مردی بدون سایه رفت. مردی بدون سایه در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش در آمد. داستان این فیلم به روبط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می پردازد که نگاه ویژه ای به مشکلات اجتماعی این روزها دارد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که ماهان کوشیار که فیلمساز است تصمیم می گیرد درباره یک قتل زنجیره ای مستندی بسازد، اما زندگی اش تحت تاثیر قرار می گیرد.  این فیلم  در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=53535

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن