بانک-بیمه-بورس

حضور مدیر عامل بانک توسعه تعاون در مراسم آغاز سال تحصیلی در دبستان شهید حبیب پور شهرری

مدیر عامل بانک توسعه تعاون زنگ آغاز سال تحصیلی 1402_1403 مدرسه شهید حبیب پور در ناحیه یک شهر ری و از مناطق کم برخوردار را به صدا درآورد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، محمد شیخ حسینی در این مراسم که مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران حضور داشت، گفت: در قرن بیست و یک ثروت هر جامعه را با معادن و ذخایر طلا و منابع طبیعی نمی سنجند بلکه نیروی انسانی کارآمد و آموزش دیده به عنوان ثروت محسوب می شوند.
وی افزود: دانش آموزان متعهد، سرنوشت کشور را از نظر اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی رقم می زنند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون ادامه داد: تلاش ها و زحمات خانواده ها، مدیران و معلمان در آموزش و تربیت شما دانش آموزان بسیار تاثیر گذار است که این مهم جای تقدیر دارد.
شیخ حسینی با بیان اینکه خداوند متعال به هر یک از انسان ها، استعدادهای مختلفی داده است که باید در گام اول استعدادهایمان را بشناسیم و در گام بعدی بتوانیم با کمک خانواده و مدرسه این استعدادها را پرورش داده و در مسیر درست هدایت کنیم.
وی ابراز امیدواری کرد که دانش آموزان با استفاده از منابع، ثروت و امکانات جامعه، بیشترین اثرگذاری را برای ایران عزیز داشته باشند.
مسعود بهرامی، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران نیز در این مراسم گفت: جامعه در اختیار شماست و دانش آموزان هر چه الان بکارند ۲۰ سال آینده آن را براشت می کنند.
در بخشی از این مراسم دانش آموزان با شور خاصی سرود “سلام فرمانده”را به صورت گروهی همنوایی کردند.
شیخ حسینی در این مراسم به دانش آموزان دبستان شهید حبیب پور وعده داد که برای هر یک از آنها در بانک توسعه تعاون حساب قرض الحسنه افتتاح شود.
در پایان این مراسم به خانواده های ایثارگر دبستان هدایایی به رسم یادبود از سوی مدیر عامل بانک توسعه تعاون اهداشد.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون همچنین به تمام دانش آموزان دبستان شهید حبیب پور بسته های آموزشی اهدا کرد.
مدیر عامل را در این مراسم،کریم میرزاخانی معاون مدیر عامل درامور استان ها و بازاریابی، عنایتی مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران ،حسن عاشقی رئیس اداره آموزش ،حسین سرین رئیس اداره پژوهش ،سید علی میرفخرایی رئیس اداره کل روابط عمومی همراهی می کردند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=98256
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن