حسین زاده تاکید کرد: نمایشگاه صنعت ساختمان، فرصتی برای معرفی آخرین دستاوردها
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران با بیان اینکه در شرایط حاضر اقتصادی کشور باید به ظرفیت های بازاریابی و توسعه مبادلات تجاری صنعت نمایشگاهی کشور توجه بیشتری شود، گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان و آسانسور موجبات رونق و شکوفایی این صنعت و فرصتی برای تکامل ایده ها و نوآوری در این صنعت مدرن است.
به گزارش تفاهم آنلاین، دکتر بهمن حسین زاده در حاشیه آغاز بکار بیستمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان افزود: با رقابتی شدن این صنعت و بالا رفتن استاندارد های کیفی، تنوع محصولات داخلی رو به افزایش می رود و با تکیه بر فناوری های جدید و حمایت از فناوران ساختمانی و استارت آپ ها این حلقه تکمیل تر می شود.
وی تصریح کرد: با توانمندسازی، نوسازی و توسعه دانش فنی می توان به اهداف مهم تری در حوزه صنعت ساختمان دست یافت و وزارت صنعت، معدن و تجارت از هیچ اقدامی برای حمایت از تولید کنندگان داخلی و داخلی سازی صنعت ساختمان و آسانسور دریغ نخواهد کرد.
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران تاکید کرد: صنعت نمایشگاهی در زنجیره تولید تا مصرف و توسعه صادرات نقش کاتالیزور دارد و با توجه به ظرفیت عظیم صنعت ساختمان برای معرفی دستاوردهای خود به سایر کشورها به ویژه کشورهای همسایه، توجه به رونق نمایشگاهی این صنعت دارای اهمیت فراوانی است.