اقتصادی

جزئیات بسته قیمت گذاری دولت برای سیمان و میلگرد

سرپرست وزارت صمت گفت: در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که در هفته‌های گذشته نیز برگزار شد موضوع گرانی‌های افسارگسیخته سیمان، فولاد و مصالح ساختمانی بحث شد.

به گزارش تفاهم آنلاین، حسین مدرس خیابانی در خصوص برگزاری جلسه مدیران وزارت صمت با علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، گفت: در چند هفته اخیر متأسفانه در بحث قیمت مصالح ساختمانی مانند سیمان و فولاد اتفاقاتی افتاد که موجب شد تا همه مسئولان دولتی در این زمینه احساس نگرانی کنند چون مصالح ساختمانی جزو نیازهای اصلی عمرانی و آبادانی کشور و بخش عمده‌ای از صنایع مرتبط هستند.

وی ادامه داد: در این جلسه تصمیماتی گرفته شد تا قیمت‌های این بازار متعادل شود و مجلس شورای اسلامی تلاش دارد تا به دولت در شرایط سخت اقتصادی کنونی کمک کند و جلسه‌ای که برگزار شد در این راستا بود.

سرپرست وزارت صمت بیان کرد: در این جلسه که با حضور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان و دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، نتایجی که وزارت صمت در این رابطه رسیده بود و در جلسه دولت ارائه شد به سمع و نظر نمایندگان و آقای نیکزاد رسید.

وی افزود: در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که در هفته‌های گذشته نیز برگزار شد موضوع گرانی‌های افسارگسیخته سیمان، فولاد و مصالح ساختمانی بحث شد و مجموعه اقداماتی که دولت برای ساماندهی این موارد انجام شد به نمایندگان ارائه شد و در این رابطه مجلس هم نقطه نظرات تکمیلی و اصلاحی داشت که مجموع آنها باید موجب تثبیت قیمت سیمان و فولاد در بازار شود.

مدرس خیابانی تصریح کرد: ورقه‌های فولادی در خودروسازی کاربرد دارد و میلگرد هم در ساخت خانه‌ها و سایر مصالحی که برای انبوه سازان با آن سروکار دارند امیدواریم که بتوانیم بسته‌هایی که ابلاغ شده بتوانند موجب شود تا بازار از ثبات برخوردار شود.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=36488
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن