بانک-بیمه-بورس

جایگاه ممتاز بیمه کوثر در ارائه خدمات نوین بیمه ای

سامانه بیمه کوثرمن در دهمین هفته از سه شنبه های نوآوری در بیمه مرکزی، با حضور رئیس کل و هیئت عامل بیمه مرکزی و مدیرعامل و همکاران بیمه کوثر معرفی شد.
به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، شرکت بیمه کوثر از طریق جذب نیروهای متخصص و اتخاذ راهبردی مدرن و برنامه‌ریزی دقیق در حال ارائه خدمات بیمه‌ای متنوع به اقشار مختلف جامعه است. این شرکت از زمانی که ابوالفضل آقادادی سکان هدایت این شرکت را در دست گرفت توانسته با ارائه خدمات نوین بیمه ای،جایگاه ممتازی را در بین شرکت های بیمه ای به خود اختصاص دهد و به شرکتی پیشرو تبدیل شود.
سامانه یکپارچه ارائه خدمات به مشتریان بیمه کوثر با نام “کوثرمن”، همزمان با برگزاری دهمین هفته از سه شنبه های نوآوری در بیمه مرکزی درهمین راستا معرفی شد. رئیس کل بیمه مرکزی در این مراسم گفت: نوآوری یکی از مفاهیم گسترده‌ای است که آثار آن باید در همگانی‌سازی محصولات و خدمات بیمه‌ای خود را نشان دهد. مجید بهزادپور افزود: نقطه نهایی توقع نهاد ناظر از فناوران و نوآوران این است که مسیر بیمه گری از مرحله صدور تا پرداخت خسارت را کوتاه کنند. رئیس کل بیمه مرکزی با تبیین پیچیدگی‌های صنعت بیمه بر ضرورت تسهیل گری در محصولات و خدمات تاکید کرد و اظهار داشت: تحول در صنعت بیمه یک کار جمعی به شمار می رود که باید در چارچوب تخصص و فناوری دنبال شود.
رئیس شورای عالی بیمه از راه اندازی نمادین مرکز نوآوری بیمه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد و افزود: صنعت بیمه هوشمند به زیرساخت نوآوری نیاز ویژه ای دارد و بیمه مرکزی با کاهش تصدی گری و حمایت از فناوران و دانش بنیان ها به تسریع این جریان کمک خواهد کرد. همچنین ابوالفضل آقادادی- مدیرعامل شرکت نکاتی را درخصوص اقدامات بیمه کوثر با محوریت نوآوری در محصول و فرآیند ارائه داده و هدف اصلی شرکت را افزایش رضایت مشتریان و سودآوری عنوان نمود. آقادادی در توضیح “سامانه بیمه کوثر من” اشاره داشت تمامی درگاه های مرتبط در این سامانه تجمیع شده اند و کارکنان، شبکه فروش و مشتریان از طریق آن می توانند به بررسی موضوعات مربوطه بپردازند. درادامه مدیرتوسعه فناوری های دیجیتال وهمکاران شرکت به بررسی ساختارومعرفی امکانات و خدمات “سامانه بیمه کوثرمن” به عنوان بسترارائه خدمات یکپارچه مشتریان درسیرتحول دیجیتال پرداختند و توضیحاتی را درخصوص پنل های بیمه گذاران، کارکنان، نمایندگان و مراکز درمانی ارائه و اعلام نمودند درگاه هایی همچون صدور و اعلام و پرداخت خسارت آنلاین، CRM، پورتال نمایندگان، پورتال درمان، مدیریت ریسک و… در “سامانه بیمه کوثر من” تجمیع شده و جامعیت و یکپارچگی، هوشمندی و تحلیل پذیری، متصل و مرتبط بودن تمام اجزای سیستم به یکدیگر، تجمیع داده های مختلف بیمه گری و غیر بیمه گری، توسعه سریع و آسان ماژول ها و امکانات جدید و استفاده از مدل وب اپلیکیشن پیش رونده (PWA) جهت اجرا و نصب در سیستم عامل‌های اندروید و IOS از جمله مزایای سامانه فوق هستند.
لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=91792
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن