صنعت-معدن-تجارت

تولید و فروش و چاپ جعبه و کارتن آماده 50 تایی از کجا ؟

 

خرید جعبه آماده یک استراتژی بسته بندی برای کسب و کارهای کوچک و آنلاین شاپ ها می باشد. این جعبه ها در تعداد کم قابل چاپ هستند و می توانند ابزار بازاریابی برای تبلغ برند شما باشند. آن ها در ابعاد مختلفی وجود دارند و مونتاژ بسیار ساده ای دارند. با توجه به کیفیت بالا و مقاومت خوبی که جعبه های آماده دارند، برای بسته بندی انواع محصولات مناسب می باشند. این جعبه ها را می توان حتی برای ارسال پستی نیز استفاده کرد. شما می توانید جعبه های آماده را در تعداد ۵۰ عدد حداقل سفارش بدهید. ارسال این جعبه ها در تهران ۲ الی ۳ ساعته خواهد بود. برای ثبت سفارش می توانید به صفحه جعبه آماده مراجعه کنید و یا با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید. در ادامه بیشتر در مورد مزایای خرید و چاپ جعبه آماده با شما صحبت خواهیم کرد.

جعبه های آماده اختصاصی چگونه به برندسازی شما کمک می کند ؟

بیایید با واقعیت روبرو شویم، چه چیزی از یک جعبه مقوایی ساده، قهوه ‌ای و بدون هیچ طرحی جذاب‌ تر است؟ درسته که تقریبا هر چیزی! یک جعبه چاپ شده سفارسی به شما این امکان را می‌ دهد تا برند خود را لوگو، رنگ ها، شعار یا تگ‌ لاین خود را روی تمام محصولات خود حک کنید. درج ‌های داخلی جعبه می ‌توانند شامل تخفیف ‌ها و پیشنهادات با برند شما باشند و مشتریان را به فروشگاه ‌های شما چه آنلاین و چه فیزیکی هدایت کنند.

طبق تحقیقات، ویدیوهای جعبه‌گشایی هر سال محبوب ‌تر می ‌شوند. تعداد افرادی که ویدیوهای جعبه ‌گشایی را تماشا می ‌کنند، از بینندگان برنامه ‌های تلویزیونی مهم بیشتر است.

بسیاری از افرادی که ویدیوهای جعبه‌گشایی را تماشا می ‌کنند، به دنبال اطلاعاتی هستند تا به آن ‌ها در تصمیم‌گیری برای خرید یک محصول کمک کند. این ویدیوها تمامی انواع محصولات را پوشش می‌ دهند و تعداد زیادی از مصرف کنندگان بعد از تماشای ویدئو محصول را خریداری می ‌کنند.

امروزه تعداد کمی از مشتریان فقط به دنبال خرید یک محصول ساده و کاربردی هستند. تحقیقات بازار و روانشناسی مصرف ‌کننده نشان می ‌دهد که مردم یک تصویر، یک برند، یک حس تعلق را خریداری می ‌کنند. آن ‌ها فقط محصول شما را نمی ‌خواهند. آن ‌ها یک تجربه می ‌خواهند. و یک جعبه زیبا این احساس را به آن‌ ها می ‌دهد.

چرا سفارش ساک دستی آماده برای حمل جعبه آماده ضروری است ؟

چرا سفارش ساک دستی آماده برای حمل جعبه آماده ضروری است ؟

اغلب شرکت ها یا موسسات یا افراد در نمایشگاه ها و یا سمینارها و یا همایش ها در کنار گردن آویزها که برای شرکت کنندگان یا کارمندان خود سفارش می دهند، از دیگر بسته بندی ها نیز برای بسته بندی و ارسال و حمل هدایای نمایشگاهی یا سمیناری خود استفاده می کنند. این کادو ها اغلب در بسته بندی هایی بصورت جعبه آماده یا ساک دستی آماده به دست مخاطبان داده می شود. شما نیز می توانید این ار ساک دستی آماده برای حمل جعبه های آماده، در بسته های 50 عددی سفارش دهید. ساک دستی آماده اغلب انواع مختلفی مانند ساک دستی پارچه ای آماده، ساک متقال آماده، ساک دستی گلاسه آماده، ساک کرافت آماده، ساک طرحدار آماده دارد و اغلب برای مزونها و فروشگاه های بزرگ کارایی زیادی دارد. برای مشاهده نمونه کارها و قیمت ساک دستی آماده به صفحه ساک دستی آماده مراجعه فرمایید. برای مشاوره و خرید نیز می توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

آیا جعبه آماده امکان چاپ و سفارشی سازی دارد ؟

مهم نیست چه سبکی را برای جعبه های اختصاصی خود انتخاب می کنید، بسته بندی شما باید بر اساس نیازهای مشتریان شما باشد. با داشتن یک طراح مناسب در کنار خود، می توانید بسته بندی ایجاد کنید که مشتریان را خوشحال کند تا ارتباط آن ها با برند شما ادامه یابد. بنابراین شروع به بسته بندی محصولات خود در جعبه های بسته بندی سفارشی کنید و از مزایایی که برای فروش شما به ارمغان می آورد، شگفت زده خواهید شد. یک جعبه بسته بندی می تواند برای کسب و کار شما بسیار بیشتر از یک ظرف برای حمل و نقل محصولاتتان ارزش داشته باشد. اگر بخواهیم جمع بندی کنیم، جعبه های آماده براحتی امکان چاپ، برندسازی در تعداد کم را دارند. برای سفارش می توانید با شماره 09125786139 در تماس باشید. 

چرا سفارش چاپ روبان در کنار خرید جعبه آماده ضرورت دارد ؟

استفاده از چاپ روبان اغلب به شرکت ها این فرصت را می دهد که بسته بندی خود را زیباتر و شکیل تر کرده و برند خود را بیشتر به مشتریان نشان دهند. چاپ روبان اغلب برای شرکت ها یک ضرورت به حساب می آید چون بسته بندی آنها را خاص تر می کند و آن ها را بین رقبا متمایز می کند. شما می توانید چاپ روبان را در متراژهای 100 متر به بالا سفارش داده و در سریع ترین زمان آنها را تحویل بگیرید. یکی دیگر از مزایای چاپ روبان تنوع بالای رنگی آن می باشد. برای مشاهده قیمت و خرید و چاپ روبان که از انواع آن میتوان به چاپ روبان ساتن، چاپ روبان کبریتی، چاپ روبان ۱۰۰ متری، چاپ روبان ۱۰۰۰ متری و چاپ روبان فوری در متراژ کم اشاره کرد، می توانید به صفحه چاپ روبان مراجعه کنید و برای مشاوره رایگان و خرید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ در تماس باشید.

خرید جعبه آماده 50 عددی از کجا ؟

اگر می خواهید در سریع ترین زمان معتبرترین و بهترین مجموعه برای ارائه خدمات در زمینه چاپ و بسته بندی (کاغذ پوستی آماده، جعبه آماده یا ساک دستی آماده) را پیدا کنید باید این نکته را در نظر بگیرید که تخصص و تعهد مجموعه، مهمترین ملاک انتخاب شما باشد. حال اگر نظر کارشناسی ما را بخواهید؛ اگر بخواهیم یکی از مجموعه‌های متخصص در زمینه تولید و چاپ بسته بندی از جمله جعبه های آماده را به شما معرفی کنیم، می‌توانیم به مجموعه چاپ و تبلیغات پانیک https://panick.pro اشاره کنیم. این مجموعه فروش محصولاتی  مانند ساک دستی آماده، جعبه آماده، ساک پارچه ای آماده، کاغذ پوستی آماده، چاپ روبان، فروش بند ساک دستی و خدمات مربوط به هدایای تبلیغاتی را را انجام می‌دهد. برای گرفتن مشاوره رایگان می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۵۷۸۶۱۳۹ تماس حاصل فرمایید.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=105056

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن