گزارش

تكميل 6265 دستگاه خودرو ازخودروهاي ناقص كف پاركينگ پارس خودرو در تعطيلات نوروز

معاون برنامه ريزي پارس خودرو از تكميل و تجاري سازي بيش از شش هزار خودروي اين شركت در تعطيلات نوروزي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین، سيد حميدرضا دشتي با اعلام اين خبر بر تلاش كاركنان شركت، براي تكميل خودروهاي ناقص كف پاركينگ اشاره كرد و گفت: در تعطيلات نوروزي تعداد29043 قطعه بر روي  6265 دستگاه خودرو از محصولات ناقص شركت نصب و تجاري سازي شد كه به ترتيب اولويت ثبت نام به مشتريان عزيز در حال تحويل است .
وي گفت: درحالي كه خيلي از مردم تعطيلات نوروزي را دركنار خانواده هاي خود سپري كردند، بخشي از كاركنان اين شركت براي جلب رضايت مشتريان و انجام تعهدات خود نوروز را در محل كارخود گذراندند تا بتوانيم به تعهدات خود به خوبي عمل كنيم.
معاون برنامه ريزي پارس خودرو ادامه داد: اين در حالي است كه اين شركت در سال 1400 به نسبت سال پيش از آن رشد توليد حدود 5/ 6 درصدي را تجربه كرد و در مجموع  حدود 109‌هزار و 850 دستگاه انواع محصولات سواري را توليد كرد و به لحاظ تيراژ توانسته‌ايم توليد خود را نزديك به 6‌هزار و 800 دستگاه در سال 1400 به نسبت سال 99 رشد دهيم.
وي در پايان اظهار اميدواري كرد با برنامه ريزي هاي صورت گرفته انشاالله به زودي شاهد خالي شدن پاركينگ ها از محصولات ناقص و افزايش توليد و ارتقاي كيفيت خواهيم بود .

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=83163
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن