سیاسی

تقدیر نمایندگان مجلس از عملکرد دیوان محاسبات

۲۷۷ نفر از نمایندگان مجلس در جلسه علنی از دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی توانمند نظارتی مجلس شورای اسلامی و عملکرد آن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از فارس، سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 15 بهمن) مجلس شورای اسلامی بیانیه 277 نفر از نمایندگان مجلس در تقدیر و تشکر از دیوان محاسبات کشور را قرائت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

احتراماً همانگونه که مستحضرید دیوان محاسبات کشور به عنوان بازوی نظارتی مجلس و نماینده انحصاری منتخبین ملت در نظارت بر حُسن اجرای قانون وظیفه خطیر پاسداری از بیت المال را برعهده داشته و بر همین اساس در اجرای اصل 55 قانون اساسی و بند (ج) ماده یک قانون دیوان محاسبات کشور و بند یک ماده 219 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، گزارش تفریغ بودجه سال 1398 کل کشور که حاوی عملکرد یکساله دولت به انضمام نظرات کارشناسی و پیشنهادات دیوان می باشد را یک ماه پیش از موعد مقرر قانونی علی رغم محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا جهت بهره برداری نمایندگان در زمان بررسی و تصویب لایحه بودجه 1400 کل کشور، تسلیم مجلس شورای اسلامی نمود.

مضافاً اینکه ارائه گزارش عملکرد هشت ماهه اجرای بودجه سال 99 و نیز حضور اثربخش نمایندگان دیوان به منظور ارائه نقطه نظرات کارشناسی در جلسات کارگروه‌ها، کمیسیون های تخصصی و به ویژه کمیسیون تلفیق به هنگام بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور که موجب غنای هر چه بیشتر مصوبات کمیسیون گردیده، قابل تقدیر و تحسین می باشد.

بنا به مراتب فوق بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از ریاست محترم دیوان محاسبات کشور، مسئولان و همکاران خدوم این دیوان، حافظان بیت المال در این سنگر مقدس اعلام می داریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=62339
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن