کارآفرینی

آیا کاردون علاوه بر تعمیر تلویزیون یخچال هم تعمیر می کند ؟

احتمالا شما هم تا به امروز به اهمیت یخچال و فریزر در خانه خود پی برده اید. یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم خانگی در آشپزخانه یخچال و فریزر می باشد و همیشه هنگام خرید این کالای سرمایه ای به دنبال بهترین برند با بالاترین کیفیت هستیم. اما چرا این کار را می کنید ؟ آیا تصور شما این است که با این کار هیچ وقت نگران تعمیر یخچال و فریزر خود نیستید ؟ این تصور کاملا اشتباه می باشد زیرا قطعات تشکیل دهنده یخچال مصرفی می باشد و با گذشت زمان و استفاده طولانی مدت از آن می تواند خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. بنابراین با این طرز فکر خود را آزار ندهید و نگرانی همیشگی و دائمی در خود ایجاد نکنید.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده است که با باز کردن درب یخچال متوجه خنک نبودن داخل یخچال شده اید. می دانیم که یکی از دلایل خنک نکردن یخچال تمام شدن گاز یخچال است اما باید بدانید همیشه هم علت این موضوع نیست. بنابراین لازم است برای مطمئن شدن ابتدا بفهمیم گاز یخچال تمام شده یا خیر ؟ شاید شما هم شنیده اید که برخی می گویند با باز گذاشتن درب یخچال گاز دستگاه تمام می شود ! بهتر است بدانید این باور اشتباه است و این اتفاق هرگز رخ نمی دهد اما باز و بسته کردن بیش از حد درب یخچال هم می تواند منجر به یکسره کار کردن یخچال شود.

گاز یخچال درون لوله های پشت یخچال قرار دارد که در صورت نشتی و سوراخ شدن این گاز ممکن است تمام شود. البته که یکی از دلایل یکسره کار کردن یخچال و یا اتومات نکردن آن خالی شدن گاز یخچال می باشد زیرا با خالی شدن گاز یخچال دستگاه به دمای مناسب نخواهید رسید در نتیجه شما شاهد اتومات نکردن یخچال و یا یخ زدگی لوله های پشت یخچال خواهید بود.

این موارد می تواند به شما خبر از خالی شدن گاز یخچال را بدهد بنابراین همه این موارد را جدی بگیرید و در صورت مشاهده هر یک از این موارد با کاردون تماس بگیرید تا برای برطرف کردن مشکل مراجعه نمایند. هنگامی که گاز یخچال به دلایل مختلف خالی شود موتور یخچال به صورت یکسره کار می کند که نتیجه این اتفاق داغ شدن بیش از حد لوله های اواپراتور خواهد بود و این اتفاق می تواند فشار زیادی به موتور یخچال وارد نماید و ممکن است منجر به سوختن موتور یخچال شود.

برای تعمیر تلویزیون از کجا شروع کنیم ؟

ممکن است صفحه ال سی دی تلویزیون شما آسیب دیده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد بهتر است نگران نباشید و کار را به کاردون بسپارید. خراب شدن تلویزیون می تواند دلایل مختلفی داشته باشد و باعث نگرانی شما شود. بنابراین اگر

تلویزیون شما روشن نمی شود

تلویزیون صدا دارد ولی تصویر ندارد

تلویزیون روشن می شود ولی بعد از چند ثانیه خاموش می شود

تصویر تلویزیون تاریک و روشن می شود

تلویزیون بر روی یک تصویر می ماند

تلویزیون به طور ناگهانی خاموش می شود

ایجاد خطوط عمودی و افقی در تلویزیون

برخی از مشتریان با کاردون تماس گرفته و از خاموش و روشن شدن تلویزیون ال جی خود اعتراض می کنند و به دنبال دلیل و راه حل برای تعمیر آن هستند. معمولا از آن ها می خواهیم تا مشکل را به صورت کامل و دقیق برای ما شرح دهند در صورتی که تلویزیون را روشن می کنید و با مشاهده لوگوی ال جی تلویزیون خاموش می شود باید بگوییم تلویزیون شما در اصطلاح ریبوت می شود. اگر این عمل به طور مداوم رخ می دهد علت آن خرابی مین برد تلویزیون است البته همیشه هم علت خرابی مین برد نمی باشد بنابراین کاردون قبل از اینکه خرج روی دست شما بگذارد راه حل های ابتدایی را به شما گوشزد می کند تا اگر خودتان می توانید تلویزیون را عیب یابی کنید. گاهی اوقات ممکن است با تغییر در تنظیمات تلویزیون، تایمر را فعال کرده باشید و سر ساعت خاصی تلویزیون خاموش شود. بهتر است محافظ برق و پریز برق را چک کنید زیرا یکی از دلایل خاموش و روشن شدن پشت سر هم تلویزیون خرابی برق می باشد. اگر فلش مموری و یا وسایل جانبی به تلویزیون متصل نموده اید آن ها را خارج کنید شاید مشکل از دستگاه های خارجی باشد. پیشنهاد می کنیم برای مدت نیم ساعت باتری کنترل را خارج نمایید تا در صورت انتقال پیام اشتباه به تلویزیون مشکل برطرف شود. اگر موارد ذکر شده را بررسی نمودید اما باز هم سر نقطه اول هستید بهتر است کار را به کاردون بسپارید تا از تعمیر تلویزیون خود مطمئن شوید.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=67121
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن