گزارش

تشکیل کمیته راهبری جهت پیشرفت پروژه های مهم و اولویت دار در حوزه خدمات شهری

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از تشکیل کمیته راهبری جهت کمک به پیشرفت پروژه های مهم و اولویت دار در حوزه خدمات شهری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، حسین نظری با اعلام این مطلب گفت: در راستای کمک به پیشرفت پروژه های توسعه ای مهم و اولویت دار در حوزه خدمات شهری کمیته راهبری در حوزه معاونت خدمات شهری تشکیل شده است.
 وی در ادامه افزود: تاکنون جلسات متعددی با تمامی زیرمجموعه این معاونت برگزار شده است و پروژه های مهم، اولویت دار و اثرگذاری که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 50درصد هستند در این حوزه شناسایی و احصاء شده است.
 نظری اضافه کرد: این پروژه ها شامل موضوعات مهمی است که در اولویت رسیدگی قرار گرفته اند و لزوما در راستای خدمات رسانی بیشتر به شهروندان است.بنابراین سعی کردیم که اینگونه پروژه ها همانند (افزایش سرانه فضای سبزعمومی، احداث بازار میوه و تره بار محلی و…، رسیدگی به میادین اصلی و ورودی های سطح شهر و زیباسازی منظر شهری و…) تا پایان سال در اولویت افتتاح و بهره برداری قرار گیرند.
 وی خاطرنشان کرد:این پروژه ها در حوزه خدمات شهری به صورت هفتگی رصد و پیگیری مستمر می شوند که در نهایت به نتایج بهتری دست یابیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=90220
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن