بانک-بیمه-بورس

تسهیلات ٨ هزار میلیاردی بانک صادرات ایران به کسب و کارها

به گزارش تفاهم آنلاین، ​بانک صادرات ایران از آغاز طرح پرداخت تسهیلات به کسب و کارها آسیب‌دیده از کرونا تا کنون هشت هزار میلیارد ریال به بیش از ٥٥ هزار متقاضی این تسهیلات پرداخت کرده است.

تسهیلات پرداختی این بانک به کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا، از ابتدای خردادماه سال ٩٩ تاکنون به هشت هزار میلیارد ریال رسیده و ٥٥ هزار و ٣٧٢ بنگاه تولیدی و اقتصادی از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

طی این مدت، شش هزار و ١٠٠ کسب و کار آسیب‌دیده از کرونا در استان خراسان رضوی با دریافت بالغ بر ٩١١ میلیارد ریال، بیشترین سهم را در بین ٣١ استان کشور از تسهیلات مذکور به خود اختصاص داده‌اند و استان‌های گیلان، فارس، چهار محال و بختیاری، کرمان، کرمانشاه، مازندران، لرستان، اصفهان و ایلام به ترتیب در مجموع در ردیف ١٠ استان برتر در زمینه دریافت تسهیلات کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا از بانک صادرات ایران از خرداد سال جاری تاکنون قرار گرفته‌اند.
بانک صادرات ایران برای کمک به حفظ و افزایش اشتغال و تداوم فعالیت در واحدهای تولیدی فعال آسیب‌دیده از شیوع بیماری کرونا پرداخت تسهیلات را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و اشخاص حقیقی و حقوقی فعال دارای مجوز کسب یا تولید در بخش‌ها و رسته‌های تعیین شده از سوی وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تحقیقات و فناوری اطلاعات، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، راه و شهرسازی، کشور و جهاد کشاورزی که فعالیت‌های آنها در دوره شیوع کرونا با اختلال روبه‌رو بوده است، مشمول این تسهیلات شده‌اند. این تسهیلات تنها به متقاضیانی تخصیص خواهد یافت که در سامانه «کارا»ی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت‌نام کرده و به بانک معرفی شده باشند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=57208
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن