صنعت-معدن-تجارت

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا :تدوین برنامه‌های توسعه‌ و نوسازی شرکت چوب و کاغذ مازندران

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا با بیان اینکه شرکت چوب و کاغذ مازندران از ابتدا، نقش رهبری بازار کاغذ را در کشور هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت داشته است، گفت: برای دهه آینده شرکت چوب و کاغذ مازندران برنامه‌های لازم پیش بینی شده تا این جایگاه همچنان حفظ شود.
به گزارش تفاهم آنلاین ، دکتر افشار فتح‌الهی  اظهار داشت: شرکت چوب و کاغذ مازندران از ابتدا و زمان احداث، نقش رهبری بازار کاغذ را در کشور هم از نظر کیفیت و هم از لحاظ قیمت داشته است.وی با بیان اینکه تجهیزات این شرکت از تکنولوژی روز دنیا برخوردار است، ادامه داد: البته برای دارا بودن رهبری و سهم بازار مناسب باید به‌روزرسانی‌های لازم انجام شود.

مدیرعامل هلدینگ آینده پویا تاکید کرد: بازسازی و نوسازی این شرکت در دستور کار قرار دارد و یکی از اولویت‌های اصلی هلدینگ آینده پویا به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه این شرکت دو سناریو طراحی شده است، ادامه داد: این برنامه‌ها در کمیته‌های هلدینگ در حال بررسی است و پس از تصویب نهایی عملیاتی خواهد شد.

دکتر فتح‌الهی با اشاره به این که این شرکت تنها تولیدکننده کاغذ بر مبنای چوب است، اظهار داشت: الیاف چوب، مقاومت کاغذ را بالا برده و کاغذ دست اول تولید می‌شود؛ از این رو این شرکت رهبری بازار را دارا است.

وی با بیان اینکه برای دهه آینده شرکت چوب و کاغذ مازندران برنامه‌های لازم پیش بینی شده تا این جایگاه همچنان حفظ شود، خاطرنشان کرد: در سال گذشته طرح خودکفایی تولید کاغذ کتب درسی با مشارکت این مجموعه به بهره‌برداری رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا