انرژی

تحقق ۱۰۴ درصدی برنامه تولید گاز در نفت و گاز شرق

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران از تحقق ۱۰۴ درصدی برنامه تولید گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در سال جاری خبر داد.

به گزارش تفاهم آنلاین به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت وگاز شرق، با اشاره به تولید روزانه ۶۶ میلیون مترمکعب گاز در این شرکت عنوان کرد: با توجه به افزایش مصرف‌گاز امسال، تولید گاز ازسوی این شرکت کمک شایانی به پایداری و تأمین گاز مناطق سردسیر کرده است.

وی افزون بر موقعیت راهبردی نفت و گاز شرق در تولید و تأمین گاز استان‌های شمال و شمال شرق کشور، وجود انسجام در همه ارکان آن را یکی از نقاط قوت این شرکت دانست و بر توجه ویژه به منابع انسانی، تولید و مسئولیت‌های اجتماعی تأکید کرد.

حاتمی با اشاره به شرایط سخت زمستان امسال و نیاز به تولید حداکثری گاز، از همکاران منطقه عملیاتی خانگیران قدردانی کرد و گفت: تلاش برای تأمین و تولید گاز و در واقع بخش سخت کار بر دوش همکاران ما در مناطق عملیاتی است و امید است امسال نیز همانند گذشته با تولید حداکثری، بتوانیم گاز مورد نیاز شبکه مصرف کشور را با موفقیت تأمین کنیم.

فرشید خیبری، مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق نیز بر لزوم حفظ سرمایه‌های شرکت بهره‌برداری شرق، برای تحقق برنامه‌های تولید گاز در این شرکت تاکید کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه‌ اصلی و واقعی هر ملت و کشوری اظهار کرد: نیروی انسانی امیدبخش‌ترین سرمایه است و باید در این زمینه بیشترین اهتمام را داشته باشیم.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60094
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن