بانک-بیمه-بورس

تاکید اعضای هیئت مدیره و معاون فنی بیمه میهن در تبریز بر ارائه خدمات کیفی به بیمه گذاران

در سفر یک روزه دو تن از اعضای هیئت مدیره و معاون فنی بیمه میهن به استان آذربایجان شرقی، چگونگی فرایند فعالیت های بیمه ای و تعاملات و ارتباطات این شرکت با بخش های مختلف در این استان مورد بررسی و بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه میهن ؛ علیرضا بنی اسدی و غلامرضا عزیزی دو تن از اعضای هیئت مدیره و مهدی گشادرو معاون فنی بیمه میهن در جریان سفر به تبریز، در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی حضور یافتند و با مدیرکل و معاونان این مجموعه دیدار و در مورد مسائل کاری و همکاری های دوجانبه به گفتگو پرداختند.
در جریان این دیدار، مسئولان بیمه میهن با اشاره به همکاریهای راهبردی این شرکت با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، از تداوم همکاریهای دوجانبه با بنیاد استقبال و ابراز امیدواری کردند که ارائه و ارتقای خدمات کیفی بیمه میهن به این نهاد انقلابی، رضایت بیش از پیش بیمه گذاران و مسئولان بنیاد مسکن را به دنبال داشته باشد.
مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی نیز از همکاریها و تعاملات مطلوب بیمه میهن با بنیاد مسکن و ارائه خدمات کیفی به بیمه گذاران و این نهاد مردمی قدردانی و بر ادامه تعاملات و توسعه همکاریهای فیمابین تأکید کرد.
هیئت بلندپایه بیمه میهن همچنین با حضور در دفاتر شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق منطقه ای آذربایجان شرقی و شرکت تراکتورسازی تبریز که قرارداد همکاری دوجانبه با بیمه میهن دارند، با مسئولان ارشد این مجموعه ها دیدار کردند و در مورد مسائل کاری و قرارداد تجمیع امور بیمه ای که در اوایل تیرماه گذشته بین طرفین منعقد گردیده و عملیاتی شده است، به بحث و تبادل نظر پرداختند.
بر اساس این گزارش؛ مسئولان بیمه میهن در دیدارهای جداگانه با مسئولان این شرکت ها ابراز امیدواری کردند که همکاران بیمه میهن بتوانند به نحو مطلوب به نیازهای بیمه ای این مجموعه ها جامه عمل بپوشانند و با ارائه خدمات شایسته به بیمه گذاران مورد نظر و سرویس دهی مطلوب، رضایت حداکثری مسئولان و بیمه گذاران را جلب کنند.
این هیئت همچنین از مراکز پرداخت خسارت بیمه شدگان درمان شرکت های تابعه وزارت نیرو در آذربایجان شرقی بازدید و در جریان فرایند خدمات رسانی به بیمه گذاران قرار گرفتند.
اعضای هیئت مدیره و معاون فنی بیمه‌میهن همچنین متعاقباً به مرکز سرپرستی این شرکت در آذربایجان شرقی رفته و از نزدیک در جریان فرایند فعالیت های آن قرار گرفتند و در مورد عملکرد و مسائل و مشکلات شعبه با همکاران به بحث و تبادل نظر پرداختند. ایشان همچنین توصیه های لازم را برای پیشبرد امور شرکت ارائه و لزوم توجه به راهبردها و سیاست های ابلاغی را برای تحقق اهداف از پیش تعیین شده مورد تأکید قرار دادند.
در برنامه دیدارها و بازدیدهای اعضای هیئت مدیره و معاون فنی از مجموعه های ذکر شده دکتر نورانی مسئول پروژه درمان شرکت های تابعه وزارت نیرو در آذربایجان شرقی و قلی پور رئیس شعبه تبریز نیز حضور داشتند و ایشان را همراهی می کردند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=80038
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن