بانک-بیمه-بورس

بیمه پارسیان ساختمان جدید شعبه رشت را افتتاح کرد

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین؛ در راستای ارایه هرچه بهتر خدمات وتحقق شعار مشتری مداری و توسعه خدمات بیمه‌ای، ساختمان جدید شعبه رشت به بهره برداری رسید.

بر اساس این گزارش؛ در مراسمی که با حضور نایب رییس هیأت مدیره ومدیرعامل بیمه پارسیان به همراه معاونین، مدیران، کارشناسان و نمایندگانشعبه رشت و مسئولین استانی برگزار شد، هادی اویارحسین، از لزومحضور موثر در مراکز استان ها، هم از لحاظ سهولت خدمات صدور به بیمهگزاران و مشتریان و هم از جنبه اهمیت خدمات پرداخت خسارت سخنانی را ایراد و توسعه این خدمات را از برنامه های اساسی بیمه پارسیان برشمرد. ایشان همچنین با اشاره به پیشرفت‌های تکنولوژیکی در همه زمینه‌ها افزود: با تلاش و توسعه هرچه بیشتر خدمات و فرآیندهای بیمه‌ای و گسترش دسترسیو سهولت خدمات به مشتریان و بیمه‌گزاران، می‌توانیم پیشرفت های مهمی رابرای شرکت رقم بزنیم و اتصال به دانش روز دنیا و همراهی با روش های جدید بازاریابی و خدمات همواره در دستور کار بیمه پارسیان وبرنامه‌ریزی‌های شرکت قرار دارد.

همچنین با دستور نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه پارسیان، بیمهنامه آتش سوزی رایگان به تمامی همسایگان شعبه جدید رشت به پاس جبران زحمت هایی که در طول پروژه احداث شعبه به همسایگان مجاور وارد گردید،اهدا شد.

بیمه پارسیان در سال های اخیر همواره جهت ارتقا و حفظ جایگاه ارزشمند بیمه پارسیان در صنعت بیمه کشور با اتکا به تقویت شبکه فروش برای رسیدن به اهداف عالی در تلاش بوده است و با افتتاح و بهره برداری از ساختمان جدید شعبه رشت گامی دیگر در این مسیر برداشته است.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=82721
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن