گیلان

پرداخت هزینه درمان 15500 بیمار کرونایی توسط بیمه سلامت گیلان

مدیرکل بیمه سلامت گیلان گفت: در تداوم ارائه خدمات بیمه‌ای، ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر از افراد مشکوک و مبتلا به کرونا از ابتدای همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ از مزایای خدمات بیمه سلامت در استان گیلان بهره‌مند شدند.

به گزارش تفاهم آنلاین، جمشید محمدی – مدیرکل بیمه سلامت گیلان با تاکید بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر اظهار کرد: هدف دولت کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است و افرادی که از تمکن مالی مناسب برخوردار نیستند می‌توانند رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

وی ادامه داد: دو داروی درمان بیماری کووید ۱۹ به نام رمدسیویر و فاویپیراویر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته و بیماران بستری مبتلا، از مزایای بیمه‌ای داروهای فوق بهره‌مند می‌شوند.

مدیرکل بیمه سلامت گیلان یادآورشد: سهم سازمان برای هزینه هر بیمار مبتلا به ویروس کرونا به طور میانگین ۴۰ میلیون ریال در بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی است که این مبلغ توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت، بیماران کرونایی بدون بیمه را روی تخت بیمارستان تحت پوشش قرار می‌دهد، افزود: تمامی افراد فاقد دفترچه بیمه‌ای می‌توانند تا پایان سال جاری با مراجعه به ۶۲ دفتر پیشخوان دولت طرف قرارداد در استان طی ۱۵ دقیقه به طور رایگان صاحب دفترچه بیمه سلامت همگانی شده و از خدمات آن استفاده کنند.

 

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=60849
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن