بانک-بیمه-بورس

بیمه رایگان تلفن همراه در نمایشگاه الکامپ توسط آی بیمه

سرویس بیمه‌ای گروه همراه اول به مناسبت برگزاری نمایشگاه الکامپ 2023، مشترکان اپراتور اول تلفن همراه را بیمه تلفن همراه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تفاهم آنلاین ، کانتر «آی بیمه» همزمان با برگزاری رویداد الکامپ 2023 با حضور در سالن 35 و گروه همراه اول، اقدام به معرفی این سرویس نوین کرده است.آی بیمه سامانه خرید و مقایسه بیمه به صورت الکترونیکی است.

این سرویس امکان دریافت بهترین و مناسب ترین قیمت و شرایط بیمه ای را از معتبرترین شرکت های بیمه برای هموطنان و به ویژه مشترکان همراه اول فراهم آورده است.

تمامی متقاضیان دریافت بیمه های بدنه، شخص ثالث، تکمیلی، حوادث فردی، تلفن همراه و آتش سوزی می توانند با مراجعه به سایت این استارتاپ گروه همراه اول به آدرس https://ibime.com/ بیمه موردنظرشان را سفارش دهند و از مزایایی همچون «دریافت خسارت به صورت آنلاین» بهره مند شوند.

با توجه به اینکه یکی از مهم ترین ویژگی های آی بیمه ارائه محصولات خاص نظیر «بیمه شکستگی و سرقت تلفن همراه» است، این بیمه به صورت رایگان تا سقف 7 میلیون تومان برای بازدیدکنندگان از غرفه گروه همراه اول به صورت رایگان فعال می شود.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه ها و سرویس های همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023 به پرتال این رویداد به نشانی https://mci.ir/elecomp مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر : https://tafahomonline.ir/?p=95465
برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن